خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در آبادان

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۰۱۰

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: عامل تیراندازی منجر به قتل در آبادان دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در تیرماه سال جاری در منطقه فیاضیه آبادان که بدلیل اختلافات ملکی رخ داد؛ مأموران انتظامی آبادان به همراه تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی، کشف جزئیات پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی آبادان و بررسی وقایع مربوط مشخص شد؛ قاتل شخصی به هویت "ص.م" ۵۰ ساله با سلاح کلاشینکف اقدام به قتل فردی با هویت " س.ی" ۴۱ ساله کرده و خود نیز بعد از زخمی شدن در صحنه نزاع متواری شده است.

سردار عباس‌زاده گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی محل اختفاء قاتل را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم و هدفمند وی را دستگیر، در تحقیقات انجام شده متهم به قتل اعتراف نموده و انگیزه خود را اختلافات ملکی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این عملیات یک قبضه سلاح کلاشینکف که به وسیله آن تیراندازی منجر به قتل به وقوع پیوسته به همراه یک قبضه سلاح شکاری از متهم کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی از سوی مرجع قضایی با قرار صادره راهی زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز