خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد:

ارزیابی مثبت هم افزایی دستگاه های وزارتی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۰۲۰

مدیر کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم افزایی و وحدت رویه در میان دستگاه های وزارتی در جهت برآورده کردن مطالبات مردم را بسیار خوب ارزیابی می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، کوروش یزدان عصر امروز شنبه ۲۹ تیرماه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیران کل حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در اهواز برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در دیداری که با مدیران کل شورای هماهنگی استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان داشتیم برنامه ها و نقش خدماتی که در بحران های اخیر انجام شده بود، ارائه شد.

وی افزود: طی چند ماه گذشته با توجه به سیل  و بحران های غیر مترقبه ای که در استان  اتفاق افتاد، بخشی از مراکز صنعتی و کارگاهی و منازل تخریب و دچار آسیب شدند که آثاری چون افزایش بیکاری در حوزه جامعه کارگری و تعطیلی کارگاه ها در حوزه کارفرمایان را به دنبال داشت.

یزدان با اشاره به اینکه این شرایط بحرانی خاص موجب ایجاد التهاباتی بین مردم زحمت کش خوزستان شد، تصریح کرد: نقش حمایتی اعضای ادارات کل تابعه، شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بسیار ذی اثر و با اهمیت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نقش صندوق بیمه روستاییان و عشایر، حوزه اداره کل تامین اجتماعی استان، صندوق کار آفرینی امید، بانک رفاه، بانک توسعه تعاون و دیگر اعضای خانواده تامین اجتماعی با ارائه وام و تسهیلات برای سیل زدگان در بخش ترمیم و مرمت مسکن، اشتغال و مشاغل خانگی در کاهش سطح بحران و مشکلات ناخواسته به وجود آمده کارساز بوده و میتواند نقش درمانگری را داشته باشد.

یزدان اظهار امیدواری کرد و افزود: امیدواریم در برابر عزم و همت مردم شریف استان خوزستان که در هشت سال دفاع مقدس نقش هم آوردی و هم افزایی و پذیرش  تمامی مشکلات را دوشادوش هم داشته و در دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی پیشگام بوده اند، بتوانیم به نقش تکلیفی که به عهده داریم بیش از پیش بپردازیم.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وضعیت هم افزایی، وحدت رویه و اتفاق نظر در میان دستگاه های وزارتی در استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: میتوان نقش هم افزایی را دقیقا در همه سلسله ارکان تمامی ادارات کل و اعضای شورای هماهنگی استان شاهد بود و این باعث خوشحالی و مسرت است که در پیش برد اهداف عالی نظام و دستورات مقام عالی وزارت و اهداف و سیاست‌های ابلاغی وزارت متبوع  بتوانیم در دیگر حوزه های استانی هم در راستای برآورده کردن مطالبات مردم‌ گام برداریم.

در ادامه پس از دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استان، دفتر کانون انجمن های صنفی کارفرمایی خوزستان در محل معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با حضور مدیران کل حوزه معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.ارزیابی مثبت هم افزایی دستگاه های وزارتی در خوزستان

ارزیابی مثبت هم افزایی دستگاه های وزارتی در خوزستان

ارزیابی مثبت هم افزایی دستگاه های وزارتی در خوزستان

ارزیابی مثبت هم افزایی دستگاه های وزارتی در خوزستان

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز