خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی ماهشهر خبر داد:

دستگیری عامل تیراندازی توسط پلیس/ کشف اموال سرقتی در طرح امنیت اجتماعی شهرستان ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۹۰۹

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر از مال باختگان ماه جاری شهرهای بندر امام و ماهشهر، جهت شناسایی اموال سرقتی خود و تحویل آن دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، سرهنگ رضا پاپی از دستگیری عامل تیراندازی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح  برخورد با عاملان تیراندازی ها، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی یک نفر از عاملان تیراندازی ها را شناسایی و با ‌کسب مجوز قضایی طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی گفت: در این عملیات، ماموران این سازمان موفق به کشف و ضبط  ۱ قبضه سلاح شکاری شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، در ادامه از اجرای طرح امنیت اجتماعی، خبرهایی در اختیار خبرنگار ایلنا قرار داد و افزود: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که در سطح شهرستان ماهشهر و حومه انجام شد همکاران ما موفق به کشف ۱۳ دستگاه لواز خانگی، ۱۸ قطعه خودرو و موتور سیکلت، ۶ دستگاه کامپیوتر، ۵۰ متر کابل مخابراتی، ۶ دستگاه رسیور، ۱۲ دستگاه تلفن همراه، ۸ قطعه سیمکارت و ۳ عدد کارت سوخت و کارت پایان خدمت جعلی شدند.

وی عنوان کرد: از مال باختگانی که در ماه جاری اموال سرقتی داشتند تقاضا می شود جهت شناسایی و تحویل و تکمیل گزارش اولیه به فرماندهی بندر امام خمینی (ره)، و ماهشهر مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز