خبرگزاری کار ایران

در شورای اداری ماهشهر مطرح شد:

مخالفت با خصوصی سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی/ فرماندار: حداقل به انتخاب خود احترام بگذارید و ما را در مقابل مردم قرار ندهید

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۰۱۶

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در جلسه امروز شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: مخالفت از خصوصی سازی بیمارستان نفت تبلیغاتی و سلیقه ای نبوده بلکه جوانب اجتماعی و منافع ملی را در نظر گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان بندر ماهشهر، محسن بیرانوند در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: در رابطه با خصوصی سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی در شهرک بعثت از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد و با خصوصی سازی آن مخالف هستیم.

وی گفت: بنده به عنوان نماینده دولت و گلمرادی به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کشور، در این خصوص بارها با صراحت اعلام مخالفت کردیم و پیگیری ها و نشست های متعددی  با مقامات کشوری داشته ایم و تبعات این موضوع را به سمع و نظر آنها رساندیم.

نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: مخالفت ما از این موضوع سلیقه ای و تبلیغاتی نبوده بلکه بررسی های اجتماعی و کارشناسی شده ای پشت این مخالفت ها وجود دارد و این اقدام تبعات بدی به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این شهرستان با وجود ظرفیت صنایع عظیم کمبودها و محرومیت های زیادی دارد که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و انتظار می رود مقامات کشور حداقل به انتخاب خود احترام بگذارند و نظر این حقیر را که به سمت فرمانده شهرستان و نماینده عالی دولت در این شهرستان گمارده اند را بپذیرند و باور داشته باشند این مخالفت ها با در نظر گرفتن همه جوانب اجتماعی و ملی بوده و ما را در مقابل مردم قرار ندهید.

بیرانوند خاطرنشان کرد: کسانی که در پایتخت نشسته اند و این تصمیم را گرفته اند بدون شک از مشکلات مردم منطقه هیچ گونه اطلاعات حدودی هم حتی در اختیار ندارند و پذیرفته نیست که خارج از محدوده و مشکلات این حوزه قرار داشته باشید و برای آن تصمیم گیری کنید. بیمارستان صنایع پتروشیمی با وجود مشکلات آلایندگی و دیگر تهدیدات و آلودگی ها کمترین حق این مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر در نظر گرفتن تمامی جوانب این موضوع عنوان کرد: این تصمیم باید براساس ملاحضات اجتماعی اتخاذ شود، نه براساس ملاحظات شخصی و سلیقه ای که آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم و قشر متوسط و ضعیف جامعه را از استفاده از خدمات آن محروم کنیم.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز