خبرگزاری کار ایران

توسط مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران؛

زمان راه اندازی کارخانه فولادسازی گروه ملی صنعتی فولاد ایران تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۵۳۸

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: عملیات راه اندازی مجدد کارخانه فولادسازی گروه ملی که دو سال از توقف آن می گذرد، از اول اردیبهشت ماه آغاز و هم اکنون به مرحله پایانی خود نزدیک می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پهلوانی اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بازسازی واحد آبرسانی و کولینگ تاور کارخانه هستیم و پس از آن برای پیش راه اندازی و انشاالله راه اندازی نهایی در اواسط تیرماه آماده می شویم.

به گفته وی، کارکنان متخصص و با غیرت گروه ملی براساس برنامه تنظیمی برای سال ٩٨ و با کمترین هزینه به شعار رونق تولید رهبری لبیک گفتند و طی سه ماه، خط کلاف را راه اندازی و بزودی نیز کارخانه فولادسازی را راه اندازی می کنند و آماده می شوند تا با ورود به عرصه رقابت، سهم بازار گروه ملی را پس از سالها پس بگیرند.

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران همچنین اظهار امیدواری کرد مسئولان با رفع موانع و با تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش که پاشنه آشیل گروه ملی است خط مقدم تولید را تغذیه کنند و ما را تنها نگذارند.

در پایان نیز، وی ضمن تشکر از حسن نیت و حمایت های حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، سدیدی، شریعتی استاندار خوزستان و سایر مسئولان استان خوزستان، افزود: مشکلات گروه ملی اگر چه بسیار است ولی اطمینان داریم با برنامه ریزی و تمرکز مدیریتی، تحلیل، اولویت بندی و تدبیر واقعی مسائل و شرایط، به شرط حمایت جدی و سرعت عمل مسئولان ذی ربط می توان بسیاری از این مشکلات را پشت سر گذاشت و پس از سالها با همت مدیران و کارکنان سختکوش خود می تواند نقش پررنگی در صنعت فولاد و فضای کسب و کار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز