خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف کالای قاچاق از بار یک کامیون در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۸۹۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف یک کامیون و کشف یک محموله قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان و سوداگران اقتصادی، ماموران انتظامی ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با تشدید اقدامات کنترلی و اطلاعاتی موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را قبل از خروج از استان در محور "اندیمشک - خرم آباد" شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از بار کامیون توقیفی، انواع کالای قاچاق شامل، ترازو، تخته بازی، کفش، دمپایی و مقداری پارچه فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق با قوت بیش از پیش ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان تحت رصد کامل اطلاعاتی و امنیتی بوده و راه گریزی برای مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز