خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان صورت گرفت؛

راه اندازی اولین ایستگاه سنجش آلودگی هوا در ایذه

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۹۲۱

اولین ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرستان ایذه با حضور معاون محیط زیست کشور، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان اظهار داشت: این ایستگاه با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی گرد و غبار به بهره برداری رسیده است.

کیامرث حاجی زاده با بیان اینکه این دستگاه توان اندازه‌گیری ذرات با قطر ۱۰ میکرون را دارد افزود: پیش از ایذه، ۲۰ شهر از این ایستگاه بهره‌مند بودند و ایذه به عنوان بیست و یکمین شهر استان خوزستان به این دستگاه مجهز شد تا از این پس آمار آن در سامانه مدیریت بحران ثبت شود.

وی در ادامه از بهره برداری از ایستگاه سنجش آلودگی هوای باغملک تا ۲ ماه آینده خبر داد و بیان کرد: شهرهای شمال شرق خوزستان کم کم از این دستگاه‌ها بهره‌مند خواهند شد تا این خط تکامل ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان کامل شود.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان و احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در ادامه از محوطه تالاب میانگران دیدن کردند. حاجی زاده همچنین سری به مناطق سیل زده ایذه زد و قول مساعد برای حل مشکلات آنها داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز