خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان:

پلمب 63 باشگاه ورزشی در خوزستان در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۵۶۹

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پلمب ‌۶۳ باشگاه ورزشی استان پس از ۵۰۰ مورد بازرسی در دستور کار قرار دارد و تاکنون 10 باشگاه پلمب شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ابراهیم نصیری در اولین جلسه کمیسیون ماده ۵ امور باشگاه‌های استان با اشاره به موضواعتی چون رسیدگی به مساحت مفید باشگاه‌ها، نداشتن بیمه ورزشی ورزشکاران، عدم رعایت حد فاصل مکان باشگاه‌ها، تخلفات مربیان، اخذ شهریه‌های غیرمتعارف و موارد مغایر با قوانین، اظهار کرد: با هر گونه بی نظمی که منجر به آسیب رسانی به جامعه و ورزشکاران شود، برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: با حفظ ارتقاء سطح سلامتی جامعه و فواید ورزش و دفاع از سرمایه گذاری و ایجاد نشاط جسمی و روحی در جامعه، اجازه قانون گریزی و عدم رعایت قوانین را به باشگاه‌های متخلف نمی‌دهیم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان همچنین گفت:‌ پلمب ۶۳ باشگاه پس از ۵۰۰ مورد بازرسی و پس از ابلاغ اخطارهای لازم از سوی اداره اماکن عمومی ناجا خوزستان در دستور کار قرار دارد و با زحمت عزیزان اماکن عمومی 10 باشگاه پملب شدند.

وی در پایان از ۱۲۰ مورد تذکر ابلاغ شده به دیگر باشگاه‌های ورزشی استان که در کار خود دچار تخلفاتی مغایر با قوانین شده‌اند، خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز