خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رامشیر:

اعطای مرحله دوم اسناد مالکیت ششدانگ املاک موقوفه رامشیر از هفته دوم اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۰۱۰

سرپرست فرمانداری رامشیر از انجام مرحله دوم اعطای اسناد مالکیت ششدانگ املاک موقوفه این شهرستان، در هفته دوم اردیبهشت ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید مجید حسینی نژاد اظهار داشت: طرح "تبدیل به احسن" موقوفه رامشیر در محدوده طرح جامع شهری واقع در پلاک ۴۹ با جدیت و استقبال مردم در حال پیگیریست. در این طرح تاکنون قریب ششصد واحد مسکونی، تجاری و زمین تعیین تکلیف شده و با قیمت عادله با احتساب حقوق مکتسبه افراد به صورت قطعی واگذارشده است که از مجموع این تعداد حدود ۲۰۰ واحد، فرایند صدور سند ششدانگ را طی می کنند و تاکنون نزدیک به هفتاد سند صادر شده است که در هفته دوم اردیبهشت در یک برنامه عمومی به مالکان اعطاء خواهد شد.

رییس کارگروه "تبدیل به احسن"موقوفه رامشیر، پاره ای اظهارات مبهم پیرامون سند اجاره و اجرت المثل را فاقد مبنا و موضوعیت دانست وگفت: اساس کار ما بر صورتجلسه شهریورماه نودوشش در سازمان اوقاف کشور در تهران است و در این صورتجلسه بر ابقاء کارشناسان، حقوق مکتسبه افراد و هزینه کرد وجوه درآمدی در راستای اشتغال منطقه و برخی تخفیفات تاکید شده است و اوقاف پس از فروش سهم خود از رقبه ی موقوفه هیچگونه ادعایی نسبت به گذشته، حال و آینده آن نخواهد داشت.

رییس شورای تامین شهرستان در این گفتگو از زحمات بی دریغ محمدیان نماینده شهرستان تقدیر نموده و این حرکت را در جهت توسعه سرمایه گذاری در شهرستان حیاتی خواندند و افزودند حمایت های معنوی استاندار خوزستان و همراهی اداره کل اوقاف بسیار راهگشا بوده است و بزودی فازدوم این طرح عملیاتی خواهد شد.

وی در پایان از مردم شریف رامشیرخواستند با بهره گیری از این فرصت طلایی، یکبار برای همیشه املاک خود را تعیین تکلیف نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز