خبرگزاری کار ایران

شهیدی نیا خبر داد:

ایمن سازی تاسیسات آب و برق در کوت امیرِ اهواز با هدف تولید پایدار پتروشیمی ها

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۶۶۵

فرمانده مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: پست برق و ایستگاه پمپاژ آب کوت امیر با هدف تولید پایدار پتروشیمی ها ایمن سازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سید امید شهیدی نیا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهارکرد: منطقه کوت امیرِ اهواز برای شرکت های پتروشیمی واقع در منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر همین اساس از هفته دوم فروردین ماه که سیلاب خوزستان را فرا گرفت، پست برق در کوت امیر دچار آب گرفتگی شد که با تلاش پررنگ همکاران درصنعت پتروشیمی این ایستگاه بطور کامل ایمن سازی شده است.

وی افزود: این پست برق تامین کننده برق ایستگاه پمپاژ آب جهت ارسال آب مورد نیاز به پتروشیمی های منطقه، ماهشهر، هندیجان و سربندر است و در این راستا افزون بر تامین نیاز مناطق مسکونی با هدف تولید پایدار مجتمع های پتروشیمی در مرحله نخست این پست و در مرحله بعدی خود ایستگاه پمپاژ آب ایمن سازی شد و شرکت آب جنوب  شرق خوزستان به عنوان بهره بردار از این ایستگاه استفاده می کند.

شهیدی نیا با اشاره به حضور تاثیر گذار کارکنان صنعت پتروشیمی در امداد رسانی و کمک به سیل زدگان در استان خوزستان، گفت: افزون بر موارد یاد شده در چند روز گذشته دو پست برق مهم دیگر در منطقه که در محاصره سیلاب قرار گرفته بود، ایمن سازی شد و خوشبختانه افزون بر پایداری تامین آب در ماهشهر و منطقه ویژه مشارکت مؤثری نیز در تامین برق بخشی از اهواز داشتیم.

فرمانده مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه داد: در شهرک های مسکونی منطقه از جمله شهرک بعثت نیز همکاران در بخش های مختلف اوضاع را تحت کنترل کامل دارند و هیچ گونه خطری این شهرک را از نظر سیل تهدید نمی کند.

شهیدی نیا درباره تامین خوراک مجتمع های پتروشمی اظهار کرد: با توجه به سطح آب گرفتی و سیلاب اخیر هیچ گونه مشکلی در تامین خوراک پتروشیمی ها وجود ندارد و تولید با همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و نیز شرکت ملی گاز ایران براساس برنامه ریزی های موجود در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز