خبرگزاری کار ایران

در پی بروز سیل در خوزستان؛

برپایی کمپین "سیل مهر و وفا " توسط خانواده های صنعت آب و برق خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۱۳

در پی بروز سیل در خوزستان و پیامدهای ناشی از آن، خانواده های صنعت آب برق خوزستان و با مشارکت خودجوش همسران کارکنان و بانوان شاغل در این صنعت با برپایی کمپینی تحت عنوان "سیل مهر و وفا "ضمن همدلی با مردم مناطق سیل زده، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در مراسمی در شهرک شهید عباسپور و با مشارکت روابط عمومی و امور بانوان خانواده برگزار شد، خانواده های صنعت آب و برق خوزستان با شور اشتیاق خود جلوه ای از مشارکت اجتماعی را به نمایش گذاشتند.

اهدا کمک های نقدی، بسته مواد غذایی و ملزوماتی همچون پتو، شیر خشک، پوشاک، لوازم بهداشتی، حبوبات و آماده‌سازی و ضد عفونی نمودن بیش از ۱۰۰۰ بسته سبزی توسط همسران کارکنان و بانوان شاغل این صنعت و ارسال آنها به موکب حضرت سیدالشهدا(ع) واقع در مقر شهید مدافع حرم "شهید حاج علی محمد قربانی" که به عنوان پایگاه کمک رسانی شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق خوزستان به مناطق سیل زده فعالیت می کند ارسال گردید.

در این کمپین همدلی و کمک  با سیل زدگان بیش از 1000 عدد کنسرو، 100 کیسه برنج ده کیلویی و 500 کیلو گرم خرما، قند و چای و مقادیر زیادی مایحتاج  شوینده و بهداشتی جمع آوری گردید که به تناوب در میان نیازمندان و با محوریت این شورای هماهنگی توزیع می گردد.

لازم به ذکر است، شورای هماهنگی حراست های صنعت آب خوزستان در کنار انجام  رسالت اصلی خود تا پایان بحران سیل در اقصی نقاط خوزستان به فعالیت اجتماعی  خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز