خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان مطرح کرد:

لزوم توجه ویژه به زیرساخت های خوزستان/ با اقداماتی که انجام شد، آسیبی به شهرها نرسید

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۹۲

استاندار خوزستان گفت: تلاش کردیم تلفات جانی نداشته و از ورود سیلاب به شهرها جلوگیری کنیم و در نهایت با اقداماتی که انجام شد، آسیبی به شهرها نرسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه، در جلسه ستاد بحران که به ریاست سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در سالن مدیریت بحران برگزار شد، اظهار کرد: سیلاب خوزستان بسیار سهمگین بود و همه حوزه های آبریز استان را درگیر کرده بود.

وی افزود: از مهر ماه تا اسفند سال جاری ۲۸ میلیارد متر مکعب آورد آب رودخانه ها بوده که این میزان نسبت به سال گذشته با ۱۳ میلیارد متر مکعب در طول یک سال بسیار چشمگیر است.

شریعتی با اشاره به این نکته که ما با سیل های مختلفی در استان مواجه بودیم، تصریح کرد: در سیل های گذشته همه حوزه های آبریز ما درگیر نبود، ولی در سیل اخیر همه حوزه های آبگیر ما از جمله مارون، کرخه، کارون، دز، کرخه و زهره درگیر بود و علاوه بر بارش های فراوان حجم زیادی از سیلاب های استان های دیگر به خوزستان وارد شد و شرایط سختی را به وجود آورد.

استاندار خوزستان با اشاره به این نکته که همه دست به دست هم دادند تا بتوانیم سیلاب را کنترل کنیم، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تلفات جانی نداشته و از ورود سیلاب به شهرها جلوگیری کنیم و در نهایت با اقداماتی که انجام شد، آسیبی به شهرها نرسید.

وی با بیان این نکته که دولت تاکید بر جبران خسارت ها ی مردم سیل زده دارد، تاکید کرد: هم اکنون در منطقه جنوب خوزستان با سیل درگیر هستیم و همه پای کار هستند تا از این شرایط هم گذر کنیم، از زمان بروز سیل تا کنون امکان نداشته کسی کاری از دستش بر بیاید و دریغ کند آنچه در استان به چشم می آمد همدلی و همراهی بود.

استاندار خوزستان ضمن تشکر از همه نیروهای مردمی و دولتی و نظامی و همه اقشاری که در بحران سیلاب کمک کردند، گفت: حتی نمایندگان نیز در زمان بحران سیلاب از گله های به حق و ناحق خود گذشتند و در کنار ما بودند امیدوارم در کنار هم در مسیر توسعه استان گام برداریم.

شریعتی با اشاره به اینکه خوزستان زیرساخت های خود را در دوران ۸ سال دفاع مقدس تقدیم کشور کرده است، بیان کرد: خوزستان در تامین امنیت غذایی و اقتصادی و استقلال کشور نقش حائز اهمیتی دارد و برای توسعه زیر ساخت های خود نیازمند توجه ویژه است.

لزوم توجه ویژه به زیرساخت های خوزستان/ با اقداماتی که انجام شد، آسیبی به شهرها نرسید

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز