خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

سیل برای خوزستان برکات زیادی داشته است؛ نباید ناشکری کرد/ پرآب شدن تالاب‌های شادگان و هور العظیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۵۵

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: سیل قضا و قدر الهی است و علاوه بر خسارت های وارد آمده برکات زیادی ازجمله پر آب شدن تالاب های استان را به همراه داشته است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از اهواز، سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز پنجشنبه، در همایش دیدار خانواده معظم شهدا و عشایر و مسئولان استان خوزستان که به مناسبت حضور رئیسی، رئیس قوه قضاییه در خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بازدید از مناطق سیل زده، دیدار و مصاحبت با مردم متاثر از سیل و دیدار با عشایر غیور و حضور در جلسات دیگر تعیین شده از جمله برنامه های رئیس قوه قضائیه در استان است.

وی افزود: آنچه مهم است توجه به جبران خسارت‌های کشاورزان است که با تاکید مقام معظم رهبری و تعهد دولت انجام خواهد شد.

جزایری با اشاره به اینکه بلای سیل از قضا و قدر الهی است، تصریح کرد: سیل مشتمل بر برکات زیادی برای ما است؛ از جمله پر آب شدن تالاب های شادگان و هور العظیم که نباید ناشکری کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به شروع فصل گرمای مهلک در خوزستان باید به اسکان سیل زدگان در اماکن مسقف و تامین سیستم سرمایشی توجه و اقدام کرد تا از صدمات جانی بواسطه گرما جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: باید برای اسکان سیل زدگان تدبیری اندیشید و منازلی که قابلست تعمیر دارند بازسازی و مسکن هایی که قابل بازسازی نسیتند احداث شوند.

جزایری ضمن اشاره به اینکه مردم در سطح کشور برای کمک به مردم سیل زده خوزستان اعلام آمادگی کرده اند، بیان کرد: هیأتی از سوی رهبر معظم انقلاب و آیت الله سیستانی، بنیاد مستضعفان، مراکز بزرگ اقتصادی پتروشیمی و وزارت نفت همگی برای کمک به مردم آسیب دیده آماده همکاری هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان بر لزوم توجه به تامین خسارت مزارع کشاورزان و تامین مسکن آنان تاکید کرد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز