خبرگزاری کار ایران

میرخشتی خبرداد:

انتقال بیمار سیل‌زده شادگانی به بیمارستان گلستان اهواز با بالگرد/ اخذ پول جهت پذیرش بیمار

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۰۰

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های دپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: یک خانم مبتلا به سرطان روده اهل روستای عطیش در شهرستان شادگان به وسیله بالگرد مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد. در همین رابطه اخبار رسیده به ایلنا حکایت از دریافت پول جهت پذیرش بیمار توسط بیمارستان گلستان اهواز، دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، شهیار میرخشتی اظهار کرد: ساعت ۱۷ عصر روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه، طی درخواست مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ آبادان از ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر اعزام بالگرد جهت انتقال بیمار با مشکل کنسر کولون با ضعف و بی حالی و عدم تحرک حرکتی اعلام شد.

وی افزود: بالگرد اورژانس هوایی به محل مورد درخواست( روستای عطیش از توابع شهرستان شادگان) اعزام و پس از تحویل بیمار و انجام اقدامات درمانی مورد نیاز به بیمارستان گلستان اهواز انتقال داده شد‌.

در همین رابطه، همراهان بیمار به ایلنا گفتند که پذیرش بیمارستان گلستان در قبال اخذ مبلغ ۳۰۰ هزار تومان علی الحساب حاضر به بستری کردن بیمارشان شد.

تلاش خبرنگار ایلنا جهت بررسی این موضوع از طریق مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز