خبرگزاری کار ایران

ادامه کمک رسانی کارکنان صنایع پتروشیمی به سیل زدگان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۹۰۴

در‌ نخستین ساعات اعلام شرایط فوق العاده در استان خوزستان، کمیته بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تشکیل جلسه داد و مقرر شد یک اکیپ امدادی کامل از کارکنان شرکت های منطقه را تجهیز و برای کمک رسانی به مناطق سیل زده اعزام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، موکب کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که چندین سال است در ایام اربعین حسینی به زوار امام حسین ع خدمت رسانی می کند، عهده دار این مسئولیت گردید.

در‌ مرحله ی نخست ۲۰ نفر از نیروهای داوطلب این موکب به همراه ۲ کامیون اقلام مورد نیاز به اهواز اعزام شد.

این اکیپ، با توجه به استقرار در‌ ساعات اولیه ی بحران، وظیفه ی طبخ و توزیع غذای گرم را به مردم آسیب دیده بر عهده گرفت و تاکنون روزانه ۴۰۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین مردم توزیع می کند.

در ادامه تعداد این تیم به ۳۰ نفر افزایش یافت و پس از آن سیل کارکنان داوطلبان اعزام به منطقه شرایط را برای مدیریت بهتر کمیته بحران منطقه فراهم کرد به نحوی که تصمیم بر این شد که هر ۷۲ ساعت یکبار، نیروهای تازه نفس جای خود را به نیروهای مستقر در‌منطقه کنند.

روز گذشته، مدیر بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شخصا در‌موکب حاضر شد و از نزدیک بر روند فعالیتها نظارت کرد.

سید امید شهیدی نیا، ضمن ابراز رضایت از شرایط خدمت رسانی، تاکید کرد که این موکب تا پایان بحران و عادی شدن شرایط مردم به کار خود ادامه می‌دهد.

غذای گرم طبخ شده ی این تیم بین ساکنان روستاهای آسیب دیده توزیع می‌شود.

فعالیت های این موکب تحت مدیریت اجرایی بسیج و با راهبری مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی جریان دارد.

خدمات رسانی در این موکب همچنین مورد بازدید حسین زاده، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان قرار گرفت و وی که به همراه جمعی از مدیران استانی، بر روند خدمت رسانی نظارت می‌کرد، ضمن  بازدید از موکب کارکنان منطقه پتروشیمی، از این نیروها قدردانی کرد.‌

موکب علی اکبر (ع) کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در اردوگاه راهیان نور شهید مسعودیان اهواز استقرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز