خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در بازدید از مناطق سیل زده خوزستان:

در حال حاضر شاهد کاهش سیلاب هستیم /امشب مشکل حاشیه شهر اهواز مرتفع خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۸۹۸

وزیر کشور که به منظور ارزیابی آخرین وضعیت وقوع سیلاب در برخی از مناطق استان خوزستان صبح امروز 19 فروردین ماه به اهواز سفر کرده است با اشاره به اینکه وضعیت شهر اهواز هیچ‌گونه جای نگرانی ندارد و باثبات و پایدار است، گفت: در حال حاضر شاهد کاهش سیلاب هستیم در استان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: شب گذشته سیلاب از یکی از کانال های انتقال آب رودخانه کرخه که از حاشیه شهر اهواز عبور می کرد به برخی معابر حاشیه ای این شهر سرایت کرد که بلافاصله دستگاه‌های اجرایی و امدادی نسبت به رفع مشکل وارد عمل شدند و در حال حاضر وضعیت به طور کامل در کنترل است.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه  بحران در برخی از مناطق استان خوزستان که دچار سیلاب هستند به طور کامل از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی در حال کنترل و مدیریت می باشد، افزود: بر اساس گزارشهای دریافتی امروز از برخی مناطق استان خوزستان، شاهد کاهش سیلاب هستیم و انشاالله تا امشب مشکل حاشیه شهر اهواز نیز مرتفع خواهد شد.

قائم مقام ستاد مدیریت بحران با تاکید براینکه تاکنون همکاری مردم با نیروهای امدادی در بسیاری از مناطق مطلوب و قابل تقدیر بوده است از همه هموطنان عزیز خواست همچنان به توصیه‌ها و هشدارهای مراجع ذیربط و مدیریت بحران توجه لازم را داشته باشند و  نسبت به اسکان امن و موقت در مناطق از پیش تعیین شده اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز