خبرگزاری کار ایران

در راستای کمک به سیل زدگان صورت گرفت؛

بسیج همه امکانات شرکت توسعه نیشکر برای ارائه خدمات به سیل زدگان خوزستانی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۰۶

معاون امور هماهنگی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: همه امکانات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای کمک به سیل زدگان بسیج شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی مدحجاوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به بسیج  امکانات و نیروی انسانی شرکت جهت خدمات رسانی به ۳۰۰ خانواده روستایی در معرض خطر سیل که در اماکن این شرکت مستقر شدند، گفت: ۷۵ دستگاه ماشین آلات مختلف سنگین جهت خدمت به ۵۴ روستا از  مناطق شعیبیه شوشتر تا روستاهای حومه خرمشهر به صورت شبانه روزی مشغول کار هستند.

وی افزود: تعداد ۳۰ دستگاه تریلی کفی نیز جهت جابجایی خانوارهای در معرض خطر سیل به نقاط امن، اختصاص یافت.

مدحجاوی در خصوص تامین اقلام مورد نیاز سیل زدگان گفت: روزانه بیش از ۱۵۰۰ پرس غذای گرم بین روستاییان  اسکان داده شده، توزیع می شود .

معاون امور هماهنگی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افزود: جهت تامین نیاز خوراک دام های سبک و سنگین که در سوله ها و سالن های توسعه نیشکر نگهداری می شود، بیش از ۲۵هزار تن خوراک دام و ۵۰ هزار تن تفاله نیشکر توزیع شد.

وی از حضور  و مشارکت  ۷۰ کارشناس و ۲۱۰ اپراتور و کارگر این شرکت در خدمت رسانی خبر داد و ادامه داد: جهت رفع نیاز وسائل  نقلیه و ماشین آلات سبک و سنگین حاضر در مناطق مختلف، روزانه ۵۰ هزار لیتر سوخت بین آنان توزیع می شود.

مدحجاوی در پایان گفت: جهت تحکیم سیلبندها  تعداد  ۱۵۵ هزار کیسه خالی و ۱۰ هزار کیسه پر از  خاک در اختیار تیم های اجرایی قرار گرفت.  

 گفتنی است، پمپ های مستقر در مسیر برداشت آب توسعه نیشکر جهت کاهش حجم آب رودخانه ها با پمپاژ  ۵۵ مترمکعب بر ثانیه، آب را به تالاب های همجوار منتقل می کنند.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز