خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی خوزستان:

باران و رگبار مهمان آخر هفته خوزستانی ها/ احتمال وقوع تگرگ در استان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۹۷۶

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: خوزستانی ها در پایان هفته شاهد عبور موجی ناپایدار، رگبار باران در برخی نقاط خواهند بود که این سامانه تا روز سه شنبه هفته آینده در استان باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، محمد سبزه زاری صبح امروز چهارشنبه ۷ فروردین ماه، در خصوص شرایط آب و هوایی روز های آتی استان اظهار کرد: از اواسط وقت امروز تا اواخر وقت پنجشنبه با عبور موج ناپایدار، رگبار باران در برخی نقاط، بویژه در نیمه شمالی استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: از اوایل روز شنبه لغایت اوایل سه شنبه هفته آینده با ورود سامانه باران زایی، رگبار پراکنده باران و سپس بارندگی، رعد و برق، تندبادهای لحظه‌ای و احتمال تگرگ بویژه در مناطق شمال، شمال شرق، شرق و ارتفاعات پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: بیشترین شدت بارشها طی روزهای یکشنبه لغایت دوشنبه پیش بینی می شود، همچنین وزش بادهای قابل ملاحظه تا نسبتا شدید در روز یکشنبه و دوشنبه، طی ساعاتی در نیمه مرکزی و بعضا جنوبی دور از انتظار نمی باشد.

سبزه زاری بیان کرد: شمال خلیج فارس طی روزهای یکشنبه تا دوشنبه مواج پیش بینی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۵.۲ درجه و دهدز با ۵.۵ درجه به ترتیب گرمترین و سردترین شهر استان گزارش شده اند. کمترین دمای اهواز امروز صبح به ۱۲.۲ و بیشترین دمای اهواز در روز گذشته به ۲۳.۸ درجه سلیسیوس رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز