خبرگزاری کار ایران

آغاز اجرا طرح پایش و بهبود در فرمانداری های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۱۸۴

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان در اولین جلسه اجرای طرح پایش و بهبود که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، گفت: این طرح به منظور افزایش خلاقیت و پویایی در اجرای برنامه ها و سیاست های دولت با ایجاد یک رقابت سالم و سازنده دربین فرمانداری ها اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مهدی مکارمی با اشاره به شرایط سخت و وضعیت کنونی کشور، اظهار داشت: فرمانداری ها باید به گونه ای عمل کنند که بتوانند برنامه های کاری خود را با شرایط کنونی وفق داده، فضای امید و نشاط را در سطح جامعه گسترش دهند.

وی در این جلسه که باحضور فرماندار، پایشگران حوزه های ستادی استانداری و کلیه پرسنل فرمانداری باوی برگزار شد، خاطرنشان کرد: طرح پایش و بهبود حاصل ساعت ها جلسات کارشناسی است و براساس بررسی دقیق و تخصصی شاخص های مهم و کلیدی در حوزه های مختلف و نیز شرح وظایف و دستورالعمل های موجود تعریف شده تا براساس آن اجرای برنامه ها و سیاست های دولت در شهرستانها پایش و باتجزیه و تحلیل داده ها و آسیب شناسی وضعیت موجود، اقدامات لازم جهت بهبود انجام شود.

مکارمی به تشریح روند اجرای طرح پایش و بهبود پرداخت و گفت: این طرح ابتکاری در استان خوزستان اجرا می شود و در اولین قدم، شهرستان باوی بدین منظور انتخاب شده و از ابتدای سال آینده هر دو هفته یکبار یکی از فرمانداری ها مورد پایش قرار گرفته و جلسه آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل آن برگزار خواهد شد.

به گفته وی تاکنون 70 شاخص در حوزه های اداری مالی، اقتصادی، سرمایه گذاری، برنامه ریزی و فناوری، امور روستایی و شوراها و مدیریت بحران احصاء و تعریف شده که با حضور میدانی نمایندگان حوزه های تخصصی ستادی استانداری و انجام مصاحبه با کارشناسان و مسئولان فرمانداری ها و پایش مستندات آنان، گزارشی از وضعیت شهرستان و فرمانداری تهیه و به شورای معاونین استاندار ارائه خواهد شد.

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری در ادامه به ضرورت تلاش مضاعف برای افزایش رضایتمندی مردم بویژه در شرایط فشار و تحریم اشاره نمود و ادامه داد: مسئولیت اجتماعی همه ما ایجاب می کند که از هیچ کوششی برای بهبود وضعیت و افزایش رضایت و کاهش زحمت مردم دریغ نکنیم در همین راستا اجرای طرح میز خدمت نیز در دستور کار استانداری قرار گرفته که در حال حاضر در اغلب فرمانداری ها این طرح اجرایی گردیده است.

در آغاز جلسه ورناصری فرماندار شهرستان باوی گزارشی از عملکرد واحدهای مختلف فرمانداری، وضعیت شهرستان و کمبودها و مشکلات موجود را ارائه داد.

وی در سخنان خود ضمن بیان علاقه مندی مردم باوی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، برنامه های فرمانداری برای ارتقای شاخص های اقتصادی و اجتماعی شهرستان را تشریح کرد.

لازم به ذکر است، طرح پایش و بهبود بصورت پایلوت در شهرستان باوی و باحضور پایشگران حوزه های مختلف ستادی استانداری اجرا گردید. در این طرح یک معاون از هریک از دفاتر و ادارات کل ستادی استانداری بعنوان پایشگر حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز