خبرگزاری کار ایران

قطار بزرگترین جشنواره ورزشی ایران به ایستگاه پایانی رسید/ ماندگارترین خاطره اروندنشینان در سال ۹۷

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۷۳

جشنواره «جزیره ورزش» پس از ۷ شبِ باشکوه و پُرهیجان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، جشنواره ورزشی تفریحی«جزیره ورزش» سال گذشته برای اولین بار با پیشنهاد پیمان ادیبی«مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند» فعالیت خود را آغاز کرد که از همان ابتدا با درخشش خود باعث جذب حداکثری مردم شد.

این جشنواره امسال نیز به مدت ۷ شب در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار شد که با بیش از ۷۰ هزار بازدیدکننده رکورددار میزان بازدید در بین نمایشگاه‌های سازمان منطقه آزاد اروند و سایر دستگاه‌های اجرایی بود.

تاکنون هیچ نمایشگاهی در منطقه آزاد اروند به این اندازه بازدیدکننده نداشته است که می‌توان این امر را بخشی از نقاط قوت این جشنواره تلقی کرد.

حضور مستمر مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند و شهرستان‌ها، ایجاد فرهنگ اجتماعی، افزایش بیش از ۴۰ درصدی ورزشکاران هر رشته، ایجاد نشاط اجتماعی، ایجاد شور و هیجان بیشتر بین ورزشکاران، حضور بالای خانواده‌ها و همچنین هماهنگی و همکاری بیشتر بین هیات‌های ورزشی بنا به اظهارات بسیاری از روسای هیات‌های ورزشی، از نقاط قوت جشنواره «جزیره ورزش» بود.

انتظار می‌رود سازمان منطقه آزاد اروند، برگزاری چنین جشنواره‌هایی که به طور حتم مورد نیاز مردم این منطقه است و سبب رضایتمندی آنها نیز می‌شود را افزایش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز