خبرگزاری کار ایران

گفتگوی ایلنا با نماینده کمپانی CSR اتحادیه اروپا؛

لزوم ایجاد رابطه دوستانه صنایع با مسئولیت های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۱۳۹

نماینده کمپانی مسئولیت های اجتماعی اتحادیه اروپا گفت: صنایع و شرکت ها باید رابطه ای دوستانه با بحث مسئولیت های اجتماعی برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، صبح امروز، پنج شنبه ۹ اسفند ماه، مارتین نیو رایتر  در حاشیه دومین سمینار بین المللی مسئولیت های اجتماعی که در حال انجام است، اظهار کرد: فکر نمی کردم در جهان استانی به نام خوزستان وجود داشته باشد و اکنون که با آن آشنا شدم استان را دارای پتانسیل های زیادی دیدم که می تواند در بحث مسئولیت های اجتماعی شرکت کند.

وی  افزود: منابع طبیعی که در خوزستان وجود دارد می تواند به عنوان چرخی در توسعه استان عمل کند و اینکه فرصتی پیش آمده تا بتوانم در این استان فعالیت کنم بسیار خوشحالم.

نماینده کمپانی CSR اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: متاسفانه تا زور بالای سر انسان نباشد کاری صورت نمیگیرد، اما من معتقدم اهرم زور نمی تواند موثر باشد و هر سازمان و فرد باید در انجام مسئولیت های اجتماعی با علاقه شرکت کند.

رایتر ضمن اشاره به اینکه در سراسر دنیا قوانینی برای تبعیت شرکت ها از مسئولیت های اجتماعی وجود دارد، عنوان کرد: برخی مواقع اعمال زور موجب کتمان حقیقت می شود، رابطه تعاملی که بین زنجیره تامین و سازمان وجود دارد باید کاملا دوستانه باشد تا فعالیت های مسئولیت اجتماعی بتواند به روشنی خود را نشان دهد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز