خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری حمیدیه:

پادگان فرجوانی یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی در شهرستان حمیدیه است

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۲۹۳

سرپرست فرمانداری حمیدیه به ماهیت پادگان فرجوانی بعنوان پایگاه اقتصادی در راستای اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: پادگان فرجوانی یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی در شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی در جلسه بررسی مشکلات راهیان نور و همچنین تبدیل کاربری پادگان شهید فرجوانی از نظامی به پایگاه اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، راهیان نور را در جهت معرفت شناسی وانتقال ارزش های انقلاب به نسل های آینده بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: شهرستان حمیدیه یکی از حوزه های اصلی مسیر راهیان نور دراستان خوزستان است.

وی به ماهیت پادگان فرجوانی بعنوان پایگاه اقتصادی در راستای اشتغالزایی جوانان این شهرستان اشاره نمود وخواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان در این جهت شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان، با اشاره به ضرورت تاسیس ناحیه صنعتی، شهرک کشاورزی و شهرک دامپروری در جهت ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان بر تخصیص قسمتی از زمین های پادگان مذکور به این امر تاکید نمود.

در ادامه سرهنگ حاجتی معاون اجرایی سپاه ولی عصر استان خوزستان، حمیدیه را یکی از سرزمین های مقدس در جریان جنگ تحمیلی دانست و ضمن نام بردن از شهدای این شهرستان، بیان کرد: وظیفه ی اصلی سپاه رسیدگی به مشکلات مناطق محروم است.

وی خواستار رفع مشکلات اردوگاه ها در شهرستان حمیدیه با محوریت قرار دادن ظرفیت های حمیدیه شدند و خاطرنشان کرد: راهیان نور دارای ماموریتی مهم همچون تربیت نسل جدید و مبارزه با توطئه های دشمن است.

معاون اجرایی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در پایان این جلسه از اعطای تسهیلات بانکی کم بهره در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش معضل بیکاری جوانان این شهرستان قول مساعد دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز