خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز خبر داد:

به زانو درآمدن ۷ شرور قانون‌شکن در اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۳۸۳

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از دستگیری ۷ شرور قانون‌شکن که با اقدامات شرارت آمیز خود موجب سلب آسایش شهروندان یکی از محلات اهواز شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی وصول برخی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یک واحد مسکونی در یکی از مناطق شهر اهواز تبدیل به محلی برای انجام اقدامات مجرمانه شده و افراد متخلف در آن مکان دست به اقدامات خلاف قانون زده و موجب سلب آرامش و آسایش ساکنین آن منطقه شده اند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا عوامل کلانتری ۱۱ این فرماندهی موفق شدند ۷ متهم را که سابقه مصرف مواد مخدر، سرقت و اعمال مجرمانه داشتند دستگیر کنند.

در بازرسی به عمل آمده از واحد مسکونی مورد نظر آلات و ادوات استعمال مواد مخدر از جمله پایپ، وافور به همراه ۵ قبضه شمشیر کشف شد.

 سرهنگ دالوند ضمن خرسندی ساکنین آن منطقه از اجرای طرح پاکسازی پلیس از تحویل متهمان به مراجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیرقانونی و شرارت آمیز نظم عمومی و آسایش مردم را بر هم بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز