خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

دستگیری سارقان لوله های انتقال نفت در اهواز

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۲۷۸

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی پاسگاه غیزانیه اهواز 2 سارق لوله های انتقال نفت دستگیر و از مخفیگاه آنان 8 میلیارد ریال لوله انتقال نفت سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر بریده شدن لوله های انتقال نفت در یکی از روستاهای همجوار شهرستان اهواز، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار این مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پاسگاه غیزانیه اهواز موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی 2 سارق حرفه ای را که با بریدن لوله های انتقال نفت اقدام به فروش لوله ها در شهرستان های همجوار می کردند، شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یکصد تن انواع لوله های 12 اینچی بریده شده انتقال نفت به همراه ابزار آلات برش کشف و همچنین خودروی وانت حامل اموال مسروقه توقیف شده، بیان کرد: کارشناسان ارزش لوله های مذکور را بالغ بر هشت میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا 2 متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز