خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند گفت:

آغاز شمارش معکوس برای شروع بزرگترین جشنواره ورزشی کشور در منطقه آزاد اروند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۴۰

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند از آغاز شمارش معکوس برای برگزاری بزرگترین جشنواره ورزشی کشور در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، پیمان ادیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: دومین بار است که این رویداد بزرگ برگزار می‌شود و پیش بینی کرده‌ایم تا استقبال خانواده‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر باشد.

وی افزود: در جشنواره امسال برنامه‌ها به شدت افزایش داشته است که می‌توان به برنامه‌های آموزشی اشاره کرد، زیرا معتقدیم به هر اندازه که می‌توان باید در حوزه آموزش گام بر داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند با تاکید بر اینکه جشنواره جزیره با شعار «لذت باهم بودن» برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره دهم تا هفدهم اسفندماه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

ادیبی با اشاره به مدعوین ویژه جشنواره جزیره ورزش توضیح داد: سال گذشته بسیاری از مقامات کشوری و بین‌المللی از فعالیت‌ها و توانمندی‌های ورزشی منطقه آزاد اروند بازدید کردند که امسال نیز مهمانان رده بالایی از وزارت ورزش و جوانان و همچنین از خارج از کشور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز