خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد:

۱۴ کمیته با ۵۰ هزار برنامه آماده برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۲۰۳

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: براساس آیین نامه ای که ابلاغ شده است، ۱۴ کمیته با حدود ۵۰ هزار برنامه آماده فعالیت در چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، حسین حسین زاده در خصوص برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در جلسه شورای اداری استان خوزستان که عصر امروز، شنبه ۶ بهمن ماه در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: براساس آیین نامه ای که ابلاغ شده است، ۱۴ کمیته در ۵۰ هزار فعالیت در خصوص برپایی هر چه باشکوه تر دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب قرن بیستمی تمایزاتی با سایر انقلاب ها داشت و کسانیکه در این مسائل تحقیق می کنند ۳ ویژگی را که منبعث از اندیشه شیعی است به عنوان ارکان انقلاب اسلامی ایران ذکر کرده اند.

حسین زاده سه ویژگی را فرهنگ عاشورایی، رهبریت و مردم خواند و بیان کرد: تمایز انقلاب اسلامی در این نکته بود که ما توانسته این تا امروز و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این سه ویژگی را حفظ کرده و باعث جایگاه مقتدرانه نظام شویم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی های سلطه های امپریالیسم جهانی نیز با نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای این سه ویژگی بوده است، امیدوارم قدر این نظام را بدانیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار در ادامه عنوان کرد: باید در برنامه های چهل سالگی انقلاب به جنبه مردمی بودن آن نگاه ویژه داشته باشیم،. همچنین گستردگی و اجرای برنامه ها در مناطق کم برخوردار و روستایی و استفاده از هنرمندان و اهل معرفت از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم با نگاه اعتقادی نه نگاه سازمانی، با وحدت و انسجام این مراسم را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز