خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

نیازی به جابجایی فوری روستاهای در معرض سیلاب نیست

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۱۸۱

استاندار خوزستان گفت: تاکنون به صورت اورژانسی و حاد نیاز به جابجایی روستاها نداشته ایم، اما برای شرایط خاص آماده هستیم و هشدارهای لازم نیز داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز شنبه ۶ بهمن ماه در جریان بازدید از روستاهای در معرض سیلاب حاشیه اهواز، اظهار داشت: بارش‌های اخیر تاکنون خسارت چندانی به کشاورزان در مناطق در معرض سیلاب وارد نکرده است.

وی افزود: حداکثر به 400 هکتار از اراضی کشاورزی در معرض خطر سیلاب خسارت وارد شده است که اغلب این اراضی نیز در بستر رودخانه بوده اند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شامل مناطق نفت خیز جنوب، سازمان آب و برق خوزستان، راهداری، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، هلال احمر، اورژانس و... بسیج شده‌اند و تمام امکانات و ماشین آلات در مناطق در معرض خطر مستقر شده‌اند.

شریعتی با تاکید بر این که سیل بندها در روستاهای حاشیه دز و کرخه تقویت شده اند، توضیح داد: اگر سیل بندها تا این لحظه تقویت نمی شدند به یقین خسارات زیادی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: همه موارد و اتفاقات تحت کنترل است و اقداماتی برای برطرف کردن آبگرفتگی برخی روستاها در دست اقدام است تا برای مقابله با خطرات و پیامدهای احتمالی بارش های آینده آماده شویم و مشکلی برای روستاها، مزارع و کشتها به ویژه در مناطق شعیبیه، شوش، شاور و دزفول ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز