خبرگزاری کار ایران

بخشدار اسماعیلیه اهواز:

بزرگترین پروژه بهسازی روستاهای بدون دهیاری در بخش اسماعیلیه اهواز در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۷۲۱

بخشدار اسماعیلیه اهواز گفت: عملیات اجرایی بزرگترین پروژه عمرانی بهسازی معابر و خیابان های روستاهای بدون دهیاری در این بخش با سرعت در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بهمن یوسفی با بیان اینکه عملیات اجرایی بزرگترین پروژه عمرانی بهسازی معابر و خیابان های روستاهای بدون دهیاری در این بخش در حال اجراست، اظهار داشت: اعتبار این پروژه 50 میلیارد ریال است که از اعتبارات ارزش افزوده هزینه می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه این پروژه توسط بخشداری و با همکاری شرکت تعاونی دهیاران بخش اسماعیلیه در حال اجراست، گفت: در این پروژه معابر و خیابان های 27 روستا بهسازی و آسفالت می شوند.

بخشدار اسماعیلیه اهواز ادامه داد: بهسازی روستاهای عذیبی، سکینه یک، صفحه یک، سیره، خلیفات و سطامیه کوچک اجرا شدند، دیگر روستاها نیز در حال اجرا می باشند.

یوسفی در پایان از زحمات و حمایت های شریعتی استاندار خوزستان و جمال عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز در بخش اسماعیلیه تشکر و قدردانی کرد و افزود: بهسازی معابر، برقرسانی، آبرسانی، گاز، تلفن، اشتغالزایی و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و کشاورزی را تنها بخشی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این بخش است.

گفتنی است، بخش اسماعیلیه اهواز با بیش از 17 هزار نفر جمعیت و 52 روستا در جنوب غربی اهواز واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز