خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر ایذه:

تا آخر دنبال حق و حقوق کارگران پیمانی شهرداری ایذه هستم

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۹۰۴

رئیس شورای شهر ایذه گفت: پیمانکاران نسبت به پرداخت حق و حقوق کارگران اقدام کنند و خود نیز تا آخر دنبال حق و حقوقشان خواهم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، غلام اسماعیل وندی در شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر ایذه اظهار کرد: متاسفانه بعضی از پیمانکاران به قراردادشان با کارگران پیمانی و قراردادی پایبند نیست، این موضوع اصلا خوشایند نیست.

وی با بیان اینکه خود به شخصه به صورت جد پیگیر پرداخت حق و حقوق کارگران هستم، عنوان کرد: متاسفانه عقب افتادن حقوق کارگران باب شده است و بعضی از پیمانکاران نیز در خصوص پرداخت حقوق، چند ماهی باید بگذرد تا آن هم یک ماه حقوق پرداخت شود و این موضوع خارج از عرف است که کارگر شبانه روز تلاش کند، اما بعضی از پیمانکاران نسبت به پرداخت حقوق کارگران بی اعتنایی کنند.

وندی تصریح کرد: بعد از این هر پیمانکاری که برنده مناقصه شد، باید نسبت به پرداخت به موقع حقوق کارگران طبق قانون کار اقدام کند و از شهردار نیز خواستاریم در این خصوص نظارت ویژه ای داشته باشد تا حق این عزیزان ضایع نشود.

رئیس شورای شهر ایذه در پایان گفت: ما منتخب مردم هستیم و باید رضایتمندی آنان را بدست آوریم و این حق مردم است که شرایط خوبی برایشان مهیا شود.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز