خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اسلامی شهر ایذه مطرح شد:

از قرار دادن غرفه در اختیار معلولین و رسیدگی به مشکلات مردم تا نامگذاری پارک اکبرآباد ایذه بنام بوستان فدک

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۸۲۴

شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ایذه عصر امروز چهارشنبه ۱۲ دی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ایذه با حضور ۶ عضو از ۷ نفر اعضای شورا شهر ایذه برگزارگردید.

در این جلسه که به مدت ۳ ساعت به طول انجامید، ابتدا غلام اسماعیل وندی رئیس شورا اسلامی ایذه در مورد پیمانکار آب و فاضلاب علیرغم اینکه از قبل هماهنگ شده بود در جلسه حضور پیدا نکرد، به شدت گلایه مند بود؛ سپس مقرر شد طی جلسه آتی که برگزار می شود به وضعیت نابسامان خیابان های شهر که معضل بزرگی برای شهروندان شده است رسیدگی گردد.

سید شاهرخ موسوی عضو شورا شهر ایذه با اشاره به اینکه دغدغه اصلی شورا شهر رسیدگی به مشکلات مردم است، اظهار داشت: ما با رأی مردم وارد شورا شدیم، پس باید نسبت به انجام دادن کار مردم اقدام و به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

وی تاکید کرد: باید جواب ارباب رجوع و خواسته آنها را در یک جلسه داد و نگذاریم به جلسات بعد موکول شود تا باعث آزار آنها نشویم.

در ادامه این نشست اسماعیل وندی رئیس شورا شهر ایذه، افزود: باید انجام کارهای معلولین را در اولویت قرار داد و با توجه به اینکه چندین نفر از معلولین عزیز درخواست ایجاد شغل داشتند، بعضی از بوفه و غرفه ها طی مزایده در اختیار معلولین قرار بگیرد تا این عزیزان هم به وضعیت اقتصادی خود سروسامان دهند.

کوروش مرادی نایب رئیس شورا شهر ایذه نیز به علت بازگشت از ماموریت تهران با تاخیر در جلسه حاضر شد و در مورد خروجی از سفر به تهران سخن گفت.

گفتنی است، بعد از شروع به کار پارک در منطقه اکبرآباد، اعضای شورا شهر به این نتیجه رسیدند که این پارک را بنام بوستان فدک نامگذاری کنند.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز