خبرگزاری کار ایران

محمدیان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه معکوس و نشست های B2B با حضور تجار کشور عراق و چین

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۸۳۰

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان از برگزاری نمایشگاه معکوس و نشست های B2B در غرفه شرکت شهرک های صنعتی با حضور تجار کشور عراق و چین در نهمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی مهندسی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی این استان؛ اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه در نهمین نمایشگاه توانمندیهای صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان نشست های b2b با حضور تجار و سرمایه گذارانی از کشور چین و عراق در غرفه این شرکت برگزار شد، گفت: در این نشست ها واحدهای صنعتی محصولات خود را به تجار عراق و چین معرفی کردند و مذاکراتی در خصوص آغاز همکاریها با این دو کشور انجام دادند.

وی اظهار داشت: مقرر گردید تجار کشور عراق و چین از شهرک های صنعتی استان بازدید کنند و از نزدیک با صنعتگران و واحدهای تولیدی استان آشنا شوند. همچنین قرار شده است برنامه ریزی های لازم به منظور برپایی نمایشگاهی از توانمندی های استان خوزستان در بصره عراق انجام پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، ادامه داد: در راستای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه بنگاه های کوچک و متوسط در سال ۱۳۹۸، در غرفه‌ی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نمایشگاه معکوس با حضور واحدهای فناور و دانش بنیان با موضوع معرفی نیازهای فناورانه کشور از طریق فن بازار استان خوزستان برگزار شد.

محمدیان افزود: در این نشست پس از بیانات کارگزار فن بازار منطقه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، صنعتگران فناور محور و مشاورین مرتبط در این حوزه‌ها نسبت به توانمندی و چالش‌های پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز