خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری دزفول:

رفع محرومیت در شمال دزفول نیازمند حمایت همه جانبه است

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۲۲۳

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به محرومیت بخش های سردشت و شهیون این شهرستان، گفت: رفع این محرومیت ها نیازمند حمایت همه جانبه تمام دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، محمد حیدری در دیدار با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دستور پیگیری و رفع مشکلات ساخت بیمارستان ها و مراکز درمانی شمال دزفول در جریان بازدید از مناطق سردشت و شهیون به مسئولان داده شد.

وی اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان مناطق محروم شهرستان دزفول را مناسب توصیف کرد و گفت: متاسفانه در سایر حوزه ها کار زیادی در این مناطق انجام نشده است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر اینکه رضایت مردم به نظام سیاسی مشروعیت می بخشد، افزود: ظرفیت ها و توانمندی های مناطق محروم شهرستان دزفول در حوزه های مختلف راه، سلامت، فرهنگ و صنعت باید از یک انسجام و همگرایی برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در این دیدار، اظهار داشت: این دانشگاه در پوشش واکسیناسیون از برخی کشورهای اروپایی نیز بالاتر است.

یوسف پریدار ادامه داد: بیماری های قلبی، سرطان ها و حوادث سه دلیل مهم مرگ و میر در جهان و ایران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز