خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین وضعیت شرکت لوله سازی ماهشهر/ موضوع تعدیل نیروی انسانی منتفی است

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۷۵۵

آخرین نتایج پیگیری های متولیان اشتغال و مدیریت منطقه در جریان تعدیل تعدادی از کارکنان شرکت لوله سازی ماهشهر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این خصوص اظهار داشت: پس از اطلاع از مشکل پیش آمده در شرکت لوله سازی ماهشهر، این سازمان از طریق امور سرمایه گذاری و اداره کار منطقه، مسئله را بررسی کرد. موضوع اصلی آنها این بود که پروژه‌ی بزرگی را برنده شده بودند که می‌توانست کارگاه آنها را به مدت زیادی فعال نماید، اما برای تحقق این امر، بایستی وجهی را نزد یکی از بانکها ارائه می‌کردند تا ضمانت نامه بانکی دریافت نمایند، اما این شرکت توانایی انجام این کار را نداشت.

سید امید شهیدی نیا افزود: علاوه بر این مشکل مسائلی در گمرک داشتند که سعی کردیم جهت تسهیل فرآیند این شرکت آنها را مرتفع کنیم؛ همچنین تسهیلاتی در زمینه اختصاص زمین تقاضا کرده بودند که مقرر شد در حد امکان برایشان فراهم شود تا از تعدیل نفرات جلوگیری گردد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طبق آخرین اطلاعات دریافتی، مشکل این شرکت با بانک مذکور رفع شده است که با این اقدام ادامه فعالیت شرکت لوله سازی به حالت عادی برمی گردد، در نتیجه موضوع تعدیل نیروی انسانی منتفی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز