خبرگزاری کار ایران

در نه ماهه امسال صورت گرفت؛

پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۸۹۰

رئیس کمیته امداد امام خمینیِ شهرستان بندر ماهشهر گفت: بیش از ده میلیارد ریال مستمری در نه ماه گذشته به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد ماهشهر پرداخت شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی روشن اظهار داشت: پرداخت کمک‌ معیشت در قالب مستمری ماهیانه مهم‌ترین خدمتی است که این نهاد به نیازمندان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مستمری مددجویان پایان هر ماه به کارت‌های بانکی آنها نزد صندوق امداد ولایت واریز می‌شود، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ده میلیارد ریال به‌حساب نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در ماهشهر واریز شده است.

روشن با مقایسه میزان صدقه جمع‌آوری‌ شده در شهرستان با مستمری پرداختی به مددجویان، یادآورشد: کل صدقه شهرستان در نه ‌ماهه گذشته از سال جاری بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون ریال است که پاسخگوی پرداخت هزینه‌ها و مشکلات همه مددجویان هم نیست.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه علاوه بر مستمری خدمات بسیار دیگری به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: مکمل درمان، کمک‌هزینه تحصیل، ازدواج، جهیزیه، زیارت و پرداخت وام‌های کارگشایی و اشتغال مهم‌ترین این خدمات هستند.

وی مددجویان تحت حمایت این نهاد را آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه اعلام کرد و گفت: ایتام، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و بیماران از کار افتاده کسانی هستند که از مستمری و خدمات کمیته امداد در شهرستان بهره‌مند می‌شوند و افزایش کیفیت زندگی آن‌ها و خارج کردنشان از فقر مطلق به یاری و کمک مردم نیکوکار ماهشهری وابسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز