خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

ارزیابی عملکرد مدیران بر اساس میزان حمایت آنها از بخش خصوصی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۵۴۱

استاندار خوزستان گفت: رویکرد دولت واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی جهت افزایش بهره وری آنهاست و مدیران استانی هم بایست براساس چنین رویکردی برنامه ریزی نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی روز شنبه 24 آذرماه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: دستگاه ها بایست فعالیت های خود را مطابق با برنامه پنج ساله ششم توسعه تنظیم کنند و همچنین از بخش خصوصی پشتیبانی نمایند و بنا داریم یکی از شاخص های ارزیابی مدیران عملکرد آنها، میزان حمایتشان از بخش خصوصی باشد.

وی افزود: رویکرد دولت واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی جهت افزایش بهره وری آنهاست و مدیران استانی هم بایست براساس چنین رویکردی برنامه ریزی نمایند.

استاندار خوزستان با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی در این نشست، گفت: تهیه آمار و ارقام صحیح و اطلاع از شاخص های موجود در برنامه ریزی ها حائز اهمیت است؛ به عنوان نمونه براساس آمار و اطلاعات تهیه شده از وضعیت اورژانس جاده های استان تصمیم گرفتیم، احداث تعداد 50 اورژانس جاده ای در استان را در دستور کار قرار دهیم.

شریعتی ادامه داد: معاونت های برنامه ریزی دستگاه ها لازم است با معاونت اقتصادی استانداری جهت تهیه آمار و اطلاعات همکاری داشته باشند.

براساس این گزارش از جمله طرح هایی که در این نشست مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، طرح هادی شهر کوت نعیم از توابع شهرستان حمیدیه، طرح احداث مجتمع کروکودیل در شهرستان آبادان و پروژه احداث شهرک پتروشیمی امیدیه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز