خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

تخصیص سبد کالا به کارگران بیکار و فصلی در دست پیگیری است

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۶۸

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در خصوص تخصیص سبد کالا به کارگران فصلی و بیکار، در حال پیگیری هستیم و پس از حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سید حمید غفاری اظهار داشت: سبد کالا به کسانی که کمتر از ۳ میلیون تومان حقوق می گیرند تعلق گرفته است.

وی افزود: تا کنون آنچه به ما ابلاغ شده است، توزیع سبد کالا به مقرری بگیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی است که از تاریخ اول آبان بر اساس جدول مشخص شده توزیع شده و به اتمام رسیده است.

معاون رفاه اجتماعی تصریح کرد: براساس جدول ارائه شده، کارت عابر بانکِ خانوارهای ۱ نفره ۱۰۰ هزار تومان، ۲ نفره ۱۵۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲۰۰ هزار تومان، ۴ نفره ۲۵۰ هزار تومان و ۵ نفر به بالا ۳۰۰ هزار تومان شارژ شده است که می توانند از فروشگاه های معرفی شده کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی تاکید کرد: این میزان توزیع مربوط به وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد و باقی مراکز و وزارت خانه ها نیز سبد کالا به زیر مجموعه های خود تخصیص داده اند.

غفاری در خصوص عدم تخصیص سبد کالا به کارگران فصلی و بیکار، خاطرنشان کرد: ما به مقامات ارشد در وزارتخانه مطلب را اعلام کرده و پیگیری می کنیم، همچنین معاون وزیر کار به شخصه پیگیر این مسئله هستند و در صورت حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز