خبرگزاری کار ایران

دیپلماسی ورزشی فعال بدمینتون اروند:

دیدار رئیس هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند با سفیر اندونزی در ایران/ تاکید بر گسترش همکاری‌های ورزشی

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۰۶

رئیس هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند و سفیر اندونزی در ایران بر گسترش همکاری‌های ورزشی بین دو کشور تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود نواصر در دیدار با اکتاوینو علیمودین «سفیر اندونزی در ایران» اظهار کرد: بسیار خرسندم که شرایطی فراهم شد تا امروز با عالی‌ترین مقام دولتی کشور اندونزی در ایران دیدار داشته باشم و این دیدار را به فال نیک می‌گیرم.

وی تصریح کرد: کشورهای ایران و اندونزی دارای اشتراکات فرهنگی و مذهبی هستند که می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای همکاری مختلف به منظور پیشرفت و توسعه بیشتر موضوعات ورزشی دو کشور استفاده کرد.

رئیس هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند در ادامه با بیان اینکه کشور اندونزی در حوزه بدمینتون جزو چند کشور مطرح دنیا است، افزود: سالیان بسیار طولانی است که این کشور توانسته موفقیت‌های چشمگیری کسب کند و افتخارآفرین باشد.

نواصر با تاکید بر اینکه اندونزی یکی از قطب‌های بدمینتون در جهان است، عنوان کرد: هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند آمادگی دارد با تیم‌های باشگاهی بدمینتون کشور اندونزی رقابت دوستانه و یا رنکینگ برگزار کند و شرایط میزبانی در این خصوص وجود دارد.

وی با اشاره به محور آموزش، عنوان کرد: خواستار همکاری‌های مشترک آموزشی در حوزه ورزش بدمینتون بین دو کشور هستیم.

تلاش اندونزی برای همکاری با بدمینتون منطقه آزاد اروند

اوکتاوینو علیمودین «سفیر اندونزی در ایران» این دیدار را مثبت دانست و اظهار کرد: دیدار بسیار خوبی است و به طور حتم این همکاری تاثیرات مثبتی در پی خواهد داشت.

سفیر اندونزی در ایران تاکید کرد: موضوعات مطرح شده توسط شما را در تهران بررسی کرده و تمام تلاش خود را در این خصوص انجام خواهم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز