خبرگزاری کار ایران

یونس دلفی در گفت وگو با ایلنا:

از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم/ مدیر عامل وقت استقلال خوزستان مانع ترانسفرم شد/ هدفم رفتن به اروپاست

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۱۵

ستاره شوشی فوتبال خوزستان با انتقاد از مدیرعامل وقت استقلال صنعتی، گفت: چون اجازه ندادم وی مدیربرنامه هایم شود، برایم مشکل تراشی کرد و اجازه نداد از استقلال جدا شوم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، یونس دلفی اعجوبه فوتبال خوزستان و استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد شرایط خود و برنامه انتقالش به تیم هتای اروپایی اظهار داشت: در ابتدای لیگ با تیم نبودم و به همین دلیل بازی‌های اولیه لیگ را به خاطر حضور در تیم ملی امید از دست دادم؛ خوشبختانه هفته های نخست را خیلی خوب شروع کردیم که همه نگاه‌ها به سمت ما دوخته شد؛ اما متاسفانه یکسری مسائل حاشیه ای وارد باشگاه شد تا نتوانیم موفقیت های خود را ادامه دهیم.

دلفی در مورد برکناری داریوش یزدی بیان کرد: کادر فنی خوبی داشتیم، داریوش یزدی واقعا یک مربی جنتلمن و با دانش بود که کادرش هم چراغی، کمایی و بوستانی از مربیان کار بلد بودند و از اینکه مدتی در کنارشان بودم بسیار خوشحال هستم، باید بگویم که آقا داریوش برای بازیکنان ارزش خاصی قائل بود و کل بازیکنان چه جوان و چه بازیکنان باتجربه را در یک سطح نگاه می کرد و هر بازیکنی که حقش بود در ترکیب تیم قرار می گرفت.

بازیکن ملی پوش امید ایران در بازی های آسیایی جاکارتا با بیان اینکه در نیم فصل اول در خدمت تیم نبودم، افزود: شاید برای خیلی از فوتبال دوستان و مردم خوزستان جای سئوال است که چرا یونس دلفی آمار خوبی در امر گلزنی ندارد؟ باید بگویم من در نیم فصل اول و ۵ بازی اول لیگ برتر به خاطر همراهی تیم امید ایران حضور نداشتم، ۲ بازی نیز به خاطر مذاکره با تیم آیندهون هلند غایب بودم و یک بازی هم مصدوم بودم که با این حساب ۸ بازی حضور نداشتم و تا یک بازیکن بیاید خودش را به ترکیب اصلی برساند ۲ الی ۳ بازی زمان می‌برد تا خودم را به مربی نشان دهم. انشاالله در آینده بتوانم جواب محبتهای‌شان را بدهم.

از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم/ مدیر عامل وقت استقلال خوزستان مانع ترانسفرم شد/ هدفم رفتن به اروپاست

ستاره فوتبال ایران در ادامه در مورد اتفاقات قبل از بازی با استقلال تهران، گفت: قبل از بازی با استقلال سرمربی جدید تیم مشخص می شود که درست دو روز قبل از بازی آقای پورموسوی از آمدن به تیم منصرف می‌شود که گویا برای وی مشکلاتی پیش آوردند، متاسفانه تیم دوباره وارد حاشیه جدیدی شد. آقای پورموسوی اولین مربی من بود که در سن ۱۵ سالگی در لیگ به من بازی داد که هیچگاه این موضوع را فراموش نخواهم کرد و باید بگویم همانگونه که با آمدن وی خوشحال شدم به همان اندازه برای رفتن آقا داریوش ناراحت شدم. این موضوع باعث شد تیم از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شود.

این بازیکن جوان و آینده دار فوتبال ایران کسر ۶ امتیاز از این تیم را بزرگترین مشکل روحی برای بازیکنان دانست و عنوان کرد: با کسر ۶ امتیاز روحیه بچه‌ها به شدت بهم ریخت و با توجه به این اتفاق همه از سقوط استقلال می گفتند که قطعا بر روحیه بازیکنان تاثیر منفی خواهد گذاشت، اما در بازی سایپا هم قسم شدیم به خاطر فوتبال خوزستان، آبروی خودمان و باشگاه، یک دل شدیم تا بتوانیم پتاسیل خودمان را اثبات کنیم که علیرغم اینکه سوار بازی بودیم در خانه حریف تیم میزبان را متوقف کنیم.

دلفی با بیان اینکه تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج خوبی گرفت، اما به یکباره دچار بدبیاری شد، افزود: واقعا شوک آور بود؛ تیم داشت نتایج درخشانی می‌گرفت و با وجود بازیکنان باتجربه و جوانان پر از انگیزه توانسته بودیم تیم مدعی پرسپولیس را متوقف کنیم و ذوب آهن را نیز شکست دادیم، اما به یکباره ورق برگشت و تیم روی غلطک بدشانسی قرار گرفت.

از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم/ مدیر عامل وقت استقلال خوزستان مانع ترانسفرم شد/ هدفم رفتن به اروپاست

اعجوبه فوتبال خوزستان در مهمترین بخش گفتگوی خود دلیل نرفتن خود به اروپا را امیر سلطانی مدیر وقت استقلال صنعتی عنوان و اظهار داشت: من اول فصل با توجه به پیشنهاد خوبی که از آیندهون هلند داشتم قصد ماندن در استقلال را نداشتم، اما متاسفانه مدیرعامل وقت باشگاه که اصلا آدم نرمال و منطقی نبود کارشکنی کرد و جلوی رفتن من را به اروپا گرفت و یکسری مشکلات هم برای من و هم برای باشگاه پیش آورد، که باز با رفتنش از باشگاه به خاطر مدیریت غلطش منجر به کسر ۶ امتیاز از تیم شد.

وی در ادامه تصریح‌کرد: اگر همان اول فصل اجازه می‌داد من به تیم آیندهون ملحق‌شوم با پول رضایت‌نامه‌ام، باشگاه می‌توانست در آمدزایی خوبی داشته باشد و مشکلات کسر امتیاز و بدهی را نداشته باشد و به وضعیت مالی خود سرسامان بدهد، اما لجاجت بچگانه وی سبب شد رفتنم به اروپا به تاخیر بیفتد.

مهاجم اهل شوش استقلال صنعتی خوزستان با انتقاد مجدد از امیر سلطانی، گفت: کجای دنیا مدیرعامل باشگاه، مدیر برنامه هم هست. هر چند این جمله را به خود سلطانی هم گفتم و به حالت عصبانیت دفتر باشگاه را ترک کردم؛ اما وی در یک صورت راضی به رفتنم بود که خودش مدیربرنامه هایم شود که واقعا اگر این موضوع را قبول می‌کردم به‌ همه فوتبالیست ها خیانت بزرگی می شد؛ هر کاری کردم اجازه نداد تا اینکه به خاطر مردم خوزستان و دوستانم به تیم برگشتم تا در این برهه بتوانم کمکی کرده باشم.

شماره ۷ استقلال خوزستان که محبوبیت زیادی در خوزستان دارد در مورد رفتن به اروپا گفت: قطعا به اروپا خواهم رفت چون به هدفی که در سر دارم در ایران نخواهم رسید به این خاطر باید حتما برای دست یافتن به هدفم به اورپا بروم که امیدوارم دیگر کسی همچون امیر سلطانی مانع پیشرفتم نشود.

تفنگ فوتبال خوزستان در مورد پیشنهادات خود از تیم های ایرانی افزود: اول فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و هم از استقلال، اما پیشنهاد استقلال جدی‌تر است و به دنبال جذب من در نیم فصل است و چند روزی هم شنیدم در لیست پرسپولیس هستم، اما به صورت جدی پیشنهادی نه به خودم و نه به مدیربرنامه هایم ارائه نشده است، اما می‌دانم پیشنهاد استقلال جدی‌تر است به همین خاطر تمام تصمیمات را بر عهده آقای سعادتی گذاشتم تا در مورد آینده ام تصمیم بگیرد چون کاملا به وی اعتماد دارم.

دلفی در ادامه همچنین درباره احتمال تراسفرش به فوتبال اروپا اظهار داشت: قطعا به خارج از ایران فکر می‌کنم‌ و در حال حاضر رفتن به اورپا را ترجیح می دهم هر چند باز می گویم اگر کسی همچون سلطانی پیدا نشود و برایم مشکل تراشی نکند آن موقع مجبورم به یکی از پیشنهادات داخلی جواب مثبت دهم در عین حال باید ببینم در چند روز آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم/ مدیر عامل وقت استقلال خوزستان مانع ترانسفرم شد/ هدفم رفتن به اروپاست

وی در مورد اینکه تا چه اندازه احتمال می دهد در صورت نرفتن به اروپا در استقلال صنعتی ماندگار شود، گفت: احتمال هر اتفاقی هست؛ اما در چند روز آینده ممکن است تصمیماتی گرفته شود. در حال حاضر در کنار تیم هستم و اینکه چند روز آینده قرار است چه اتفاقی رخ دهد بی خبرم، آقای امیر هوشنگ سعادتی در جریان کار قرار دارد.

یونس دلفی مهاجم خوش آتیه و چارچوب شناس استقلال صنعتی خوزستان در پایان ضمن تشکر از خبرگزاری ایلنا، بر لزوم توجه مسئولان به منظور برطرف شدن مشکلات باشگاه تاکید کرد و گفت: یک مقدار شرایط بدی داریم. باز می گویم کسر ۶ امتیاز حسابی روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشته است هر چند مسئولان اعلام کردند که تا قبل از شروع نیم فصل قراردادهای بازیکنان به ۵۰ درصد می رسد که قطعا با این کار این مشکل روحی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز