خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان دزفول:

شبکه برخی روستاهای بخش شهیون توسعه می یابد/ تامین برق ۱۶۲ روستای صعب العبور از طریق انرژی خورشیدی

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۳۹۱

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان دزفول صبح امروز سه شنبه ۱۳ آذرماه، با حضور در جلسه شورای اداری بخش شهیون از توسعه شبکه برق برخی روستاها در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اقبال طیب طاهر ضمن اشاره به پتانسیل ها و فرصت های ارزشمند موجود در بخش شهیون و سردشت، اظهار داشت: این پتانسیل و شرایط ویژه، ۷۰ درصد جغرافیای شهرستان دزفول را به خود اختصاص داده است و ضروری است که ما مدیران نیز نگاهمان به این بخش ویژه و ساختاری باشد.

وی افزود: توسعه ی زیرساخت‌ها در سال‌های اخیر در این مناطق قابل توجه بوده که به جرأت می‌توانم مدعی باشم، اصلاح و توسعه شبکه برق نسبت به دیگر خدمات شهری و روستایی به مراتب بیشتر و چشمگیرتر بوده است.

طیب طاهر در همین راستا توسعه و احداث شبکه توزیع برق تا منطقه احمدفداله را از پروژه های درخشان اجرا شده در این حوزه معرفی کرد و با اشاره به تامین برق ۱۶۲ روستای صعب العبور سردشت و شهیون از طریق انرژی خورشیدی، خدمات اجرا شده در این بخش ها را یک برگ زرین و نشانه تعلق خاطر وزارت نیرو، شرکت توانیر و شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نسبت به مردم بزرگوار این مناطق دانست.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان دزفول همچنین از طرح توسعه شبکه توزیع برق روستا های وحدت، بازارگه، باغچه‌بان پامنار و زرگه خبر داد و گفت: با اختصاص ۳ دستگاه ترانس، ۱۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و ۱۷۰ متر شبکه فشار متوسط ضمن تامین برق مناطق مسکونی جدید در این روستاها ضریب پایداری برق نیز افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص شبکه روشنایی روستای پامنار نیز بیان کرد: توسعه و اصلاح روشنایی این روستای گردشگری پربازدید در دستور کار ما قرار خواهد گرفت و انشاالله شرایط بهتری را در بخش روشنایی این روستا ایجاد خواهیم کرد.

سرپرست مدیریت توزیع برق دزفول بعد از این جلسه به همراه بخشدار و تعدادی از دهیاران به بازدید میدانی برخی بخش های این منطقه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز