خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

کشف ۲۰۰ تن آرد قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در شوش/ سه قاچاقچی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۷۰۷

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف ۲۰۰ تن آرد قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شوش با اقدامات اطلاعاتی 2 دستگاه خودروی تریلر حامل بار قاچاق را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات موفق آنها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از رانندگان خودروها، انبار دپوی آرد قاچاق را در یکی از محلات شهرستان شوش شناسایی و با هماهنگی قضائی از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی و همچنین انبار دپوی قاچاق 200 تن آرد قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف و ضبط کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی آرد قاچاق کشف شده را 7 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه 3 قاچاقچی دستگیر و به همراه کالای مکشوفه تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز