خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی:

اربعین امتداد نهضت عاشورا است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۶۷

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی از اربعین به عنوان امتداد نهضت عاشورا نام برد و گفت: آنچه مشخص است پیام جهانی اربعین امتداد نهضت عاشوراست و آن هم چیزی جز مقابله با هرگونه ستم و ظلم هم نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در شلمچه، امیر دریادار حسین خانزادی ظهر امروز یکشنبه ۶ آبانماه در جریان بازدید از این مرز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ملتی که در این مسیر قدم بر می دارد و شهادت یکی از آرمانها و بالاترین افتخار برای آنان است به طور حتم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اسارت ندارد.   

وی عنوان کرد: اربعین حسینی متعلق به همه شیعیان جهان و در راس آن ملت ایران اسلامی است که همه عزادار آن حضرت هستند و در حال برگزاری این مراسم با شکوه و با عظمت هستند.

خانزادی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش نیز قدامات هم افزایی خوبی را در بحث اربعین انجام داده که از جمله آن می توان به برپایی دو موکب در مرز شلمچه توسط پادگان شهدای تکاور خرمشهر اشاره کرد که برای پذیرایی از زائرانی که این مسیر را برای رفتن به عراق انتخاب کرده اند، ظرفیت خوبی ایجاد کرده است.

به گفته وی در این مواکب سه وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام به انضمام میان وعده برای پذیرایی از زائران پیش بینی شده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به راه اندازی یک بیمارستان صحرایی در مرز شلمچه، افزود: این بیمارستان ظرفیت بسیار خوبی را برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی برای زائران در مرز شلمچه ایجاد  کرده است.

امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه این بیمارستان تاکنون خدمات بسیار خوبی به زائران ارائه کرده است، اظهار کرد: به طور مثال دیروز بالغ بر ۷۰۰ نفر از زائران امام حسین از این بیمارستان خدمات درمانی گرفته اند.

وی همچنین به استقرار تیم واکنش سریع شامل آمبولانس و خودرو آزمایشگاهی اشاره کرد و یادآور شد: با استقرار این تجهیزات در هر موقعیتی که نیاز به امکانات باشد، خدمات قابل ارائه هستند، ضمن آنکه یک پارکینگ هزار دستگاهی را نیز برای همکارانمان در منطقه شلمچه ایجاد کرده ایم تا بدون مزاحمت برای سایر مجموعه ها بتوانند به آسانی تردد و خدمات رسانی کنند.

وی گفت: در مجموع امسال به نظر می رسد که نحوه خدمات رسانی، همراهی و همکاری تمامی دستگاهها و آحاد ملت در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و تا امروز هم هیچ مسئله ای پیش نیامده است، امیدواریم تا پایان اربعین حداقل بالغ بر ۲۰ هزار نفر از همکارانمان را پذیرا باشیم.

خانزادی با تاکید بر اینکه با تلاش همگان امنیت و نظم بسیار خوبی در مرز شلمچه برقرار است، افزود: مردم با فرهنگ بسیار بالایی در این مسیر در حال حرکتند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: روز گذشته نیز از فعالیت دیگر همکارانمان در نیروهای مسلح بازدید کردیم و از نزدیک شاهد همکاری بسیار خوبی همراه با امکانات برپا شده مناسب بودیم.

امیر دریادار خانزادی تصریح کرد: مجموعه این هم افزایی کمک می کند تا این نهضت بسیار ارزشمند که پشتوانه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است با نظم بسیار خوبی پا برجا بماند، این نهضت شعار مشخصی دارد و آن هم اینست که همه اینجا جمع شده اند تا دنبال کننده راه امام حسین «ع» و نهضت او که ظلم ستیزیست باشند، امید است تا پایان اربعین این خدمات به خوبی ارائه شود.

اربعین امتداد نهضت عاشورا است

اربعین امتداد نهضت عاشورا است

اربعین امتداد نهضت عاشورا است

اربعین امتداد نهضت عاشورا است

اربعین امتداد نهضت عاشورا است

 

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز