خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست خوزستان عنوان کرد:

توزیع روزانه ۷ هزار گذرنامه در دفاتر پست استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۲۱

مدیرکل پست خوزستان گفت: ادارات پست استان خوزستان به مناسبت ایام اربعین، با افزایش نوبت های کاری روزانه از ۴۵۰۰ تا ۷۰۰۰ گذرنامه را تحویل، آماده سازی و توزیع کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، مهران حموله صبح امروز شنبه ۵ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل پست استان خوزستان هر ساله در ایام اربعین حسینی با برنامه ریزی مدون و افزایش ساعات کاری باجه ها و بخش توزیع نسبت به ارائه خدمات مناسب به متقاضیان اقدام می کند.

وی افزود: اداره کل پست خوزستان در آستانه اربعین حسینی و افزایش درخواست گذرنامه و روادید زائرین با افزایش نوبت های کاری ادارات پست استان نسبت به توزیع گذرنامه و ثبت نام و توزیع روادید به صورت ویژه اقدام کرده است.

مدیرکل پست خوزستان یادآور شد: ادارات پست استان در این ایام با افزایش نوبت های کاری روزانه از ۴۵۰۰ تا ۷۰۰۰ گذرنامه را تحویل، آماده سازی و توزیع کرده اند.

حموله  گفت: خدمات رسانی در روز جمعه پیش از اربعین نیز همچنان ادامه داشته است و ادارات پست خوزستان تا ساعت ۱۸ روز جمعه پاسخگوی مراجعین بوده و موزعین این ادارات تا ساعات پایانی شب گذرنامه و روادید را در آدرس گیرندگان توزیع کرده اند.

گفتنی است، این خدمات رسانی تا پایان این ایام ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز