خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

این انقلاب تاوان استقلال طلبی خود را می دهد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۷۵

استاندار خوزستان گفت: استقلال سیاسی تاوان دارد. اینهمه مکر و حیله، جنگ و سایر ترفندهایی که نسبت به این انقلاب طی ۴۰ سال گذشته رخ داده است، ترفند هایی برای آسیب به این انقلاب بوده است که با لطف خدا همه آنها نقش بر آب شده و شر مکرشان به خودشان بازگشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در جلسه شورای اداری که امروز شنبه ۲۸ مهرماه، در سالن همایش استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد:  بر برگزاری هر چه باشکوه تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری تاکید می کنم.

وی افزود: باید امسال متفاوت تر از سال های گذشته، نشان دهیم که قبل از انقلاب در چه سطحی بودیم و اکنون به چه سطحی رسیده ایم؛ زیرا اینگونه مردم آگاه می شوند و در عین حال با نشان دادن کاستی ها و اعتراف صادقانه در جهت اصلاح حرکت می کنیم.

استاندار خوزستان ضمن اشاره به آیات کلام الله مجید، متذکر شد: خداوند در قرآن کریم یادآوری میکند، که چگونه مستضعف بودید و هیچگونه امنیتی نداشتید و خداوند شما را صاحب قدرت و جایگاه گردانید، پس قدردان بوده و زین پس در جهت بالا بردن ارزش های الهی و اخلاقی گام بردارید؛ اما اگر کفران نعمت کنید شما را از نعمت پیروزی محروم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بنابراین باید در مسیری که خداوند برای ما روشن کرده است گام برداشته و از هیچ کوششی در جهت خدمت به مردم،  کشور و استان فرو گذار نکنیم.

شریعتی ضمن اشاره به تلاش های بی دریغ دشمنان در خصوص اینکه ایران نباید  چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را ببیند، گفت: باید تلاش کنیم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با تزریق امیدواری و تلاش در جهت وحدت و پرهیز، از هرگونه اعمال واگرایی و اختلافات اقوامی و اقشاری خصوصا در خوزستان، با شکوهتر جلوه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با انواع مکر و حیله میخواهند ناکارآمدی این نظام را نشان دهند. چهل سال گذشته این نظام کاملا روشن و مشخص است. این انقلاب ۴۰ سال پر تلاطم را از سر گذرانده است. این انقلاب تاوان استقلال طلبی خود را میدهد.

استاندار خوزستان افزود: قبل از این ۴۰ سال، نظام شاهنشاهی به دلیل وابستگی هایی که داشت از مکر و حیله ها در امان بود؛ زیرا تصمیم گیری ها در حکومت شاهنشاهی وابسته به تصمیمات ابر قدرت ها بود.

شریعتی عنوان کرد: هیچ کس نمیتواند استقلال سیاسی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور رخ داد را نادیده بگیرد، این استقلال سیاسی تاوان دارد. طی این چهل سال شاهد خدعه های زیادی از طرف دشمنان بودیم که با کمک خداوند متعال نقش بر آب شدند و مکرشان به خودشان بازگشت. شاهد مثال این مسئله، همین اتفاقات اخیر راجع به خبرنگار منتقد عربستانی است که آنها را رسوا و بی آبرو کرده است.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز