خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

نفت آبادان بازی زیبایی مقابل تراکتور انجام می دهد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۲۸۸

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی به لحاظ روحی، انگیزه و اعتماد به نفس شرایط خوبی دارد و فکر کنم فردا بازی زیبایی را تماشا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، پائولو سرجیو ظهر جمعه ۲۷ مهرماه، در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: می دانیم بازی مشکلی داریم و تراکتور تیمی قوی با بازیکنانی باتجربه و قدرتمند است.

وی افزود: تیم ما هم بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی به لحاظ روحی، انگیزه و اعتماد به نفس شرایط خوبی دارد و فکر کنم فردا بازی زیبایی را تماشا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: هم روی نقاط ضعف و هم قوت تراکتورسازی کار کردیم، فکر می کنم این تیم نسبت به زمان حضور توشاک به غیر از اندکی سیستم کاری تفاوت چندانی نداشته است، البته منظور من این نیست که بهتر یا بدتر شده است.

سرجیو با اشاره به اینکه بازیکن محرومی برای دیدار با تراکتورسازی نداریم، گفت: کرار جاسم تنها بازیکن مصدوم ما است که وضعیتش برای حضور در مسابقه فردا، امشب مشخص می شود.

وی از عدم حضور تماشاگران در بازی مقابل تراکتورسازی گفت و بیان کرد: مسلما ترجیح می دادیم که هواداران در بازی فردا حضور داشته باشند و ما از این نیروی انگیزشی محروم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: برای نخستن بار در زندگی ورزشی ام در ۲ بازی نخست لیگ و بازی فردا مسابقه بدون تماشاگر را تجربه می کنم.

 

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز