خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

شلمچه آماده ترین مرز ایران است/ عبور بیش از ۹ هزار زائر خارجی از مرز شلمچه

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۲۲۹

استاندار خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر از مرز شلمچه عبور کرده اند که ۹ هزار نفر آن خارجی هستند و امیدواریم که با توجه به تمهیدات، هماهنگی و اقدامات زیرساختی که برای این راهپیمایی بزرگ کردیم، مردم عزیز ما روز به روز بیشتر به این سمت حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا از شلمچه، غلامرضا شریعتی دقایقی پیش (جمعه ۲۷ مهر) در بازدید از نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی شده است و آماده ترین مرز ما در کشور، مرز شلمچه است.

وی با بیان اینکه اقدامات زیرساختی اساسی و موثری شده است، ادامه داد: در حوزه تامین امنیت به طور کامل از ورودی استان تا پایانه های مرزی را برنامه ریزی کرد ه ایم و تیم های انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی اقدامات بسیار مؤثری انجام دادند و مشکل خاصی نیست.

استاندار خوزستان گفت: مشکلاتی جزئی بود که مقرر شد امروز حل شود؛ موضوع آبرسانی به مواکب داخل پایانه بود که مشکلاتی بود و بنا شد امروز حل شود؛ اما سایر موارد بسیار خوب و با برنامه ریزی صحیح انجام شده است.

شریعتی عنوان کرد: مشکلی در خصوص تردد کامیون هایی بود که بنا بود وسایل مواکب عراق را ببرند و این مشکل از استان نبوده و به صورت مرکزی بوده است؛ زیرا تنها مرزی که کامیون ها می توانند عبور کنند مرز شلمچه است و بنا شد با تمهیداتی که با سفارت جمهوری اسلامی در عراق انجام دادیم مشکلات رفع شود.

وی افزود: باید هماهنگی هایی با جاهای دیگر انجام می دادند که پس از مطرح کردن با وزیر کشور با دستور وی مقرر گردید خود استان انجام بدهد که اقدامات لازم را انجام دادیم و مقرر شد امشب مشکلات رفع شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تردد روز به روز در حال افزایش است، تاکید کرد: تاکنون بیش از 50 هزار نفر از مرز شلمچه عبور کرده اند که 9 هزار نفر آن خارجی هستند و امیدواریم که با توجه به تمهیدات، هماهنگی و اقدامات زیرساختی که برای این راهپیمایی بزرگ کردیم، مردم عزیز ما روز به روز بیشتر به این سمت حرکت کنند.

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز