خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور زائران اربعین حسینی توطئه دشمنان را خنثی کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۱۷۶

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: علیرغم همه توطئه ها و همه تحریم ها و همه تبلیغات گوناگون، شاهد استقبال بی نظیر و شور و شوق هر چه بیشتر زائران اربعین حسینی هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا از شلمچه، آیت الله محسن حیدری دقایقی پیش در بازدید از نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین حسینی بستر بسیار مناسبی است که ائمه ما برای رشد و ظهور هر چه بیشتر حق در مکتب اهل بیت تجلی پیدا کرده است، ایجاد فرمودند.

وی در همین خصوص ادامه داد: در سال های اخیر به برکت خون شهدای ایران و عراق که در راستای مقابله با داعشی ها، تروریست های مزدور استکبار جهانی به برکت آن خون ها این بستر تبدیل شده به یک مانور شیعه در جهان معاصر و به طور حتم شیعیان در ایران، عراق، افغاننستان، پاکستان و کشورهای عربی علیرغم همه توطئه ها و همه تحریم ها و همه تبلیغات گوناگون، این حرکت الهی شاهد استقبال بی نظیر و شور و شوق هر چه بیشتر ملت ها هستیم و پیشاپیش ملت ها، ملت ایران را می بینیم که روز به روز استقبالشان زیادتر می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: قطعا در هفته آینده و هفته بعدی که هفته سرنوشت ساز و حساسی در آستانه اربعین حسینی است شاهد حضور هر چه بیشتر زائران به سوی کربلا خواهیم بود و با این حرکت مشت محکمی بر دهن یاوه گویان و یاوه سرایان زده خواهد شد و علیرغم میل دشمنان امسال شاهد حماسه های به یاد ماندنی راهپیمایی اربعین خواهیم بود.

حیدری تاکید کرد: مردم خوزستان که در طول تاریخ به مهمان نوازی و خونگرمی مشهور بودند و هستند و این استعداد و این خصلت ذاتی خودشان را در سال های اخیر در همین مواکب شلمچه، چذابه و مکان های دیگر نشان دادند که با آغوش باز در طول این دو ماه محرم و صفر پذیرای زائران ابا عبدالحسین(ع) از استان های دیگر و حتی کشورهای دیگر بودند و هستند و این خصلت ذاتی خودشان اثبات کرده اند.

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز