خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا عنوان شد؛

محجوب: درخواست اعمال ماده ۲۳۶ مجلس در خصوص عدم بکارگیری نیروهای بومی توسط وزارت نفت در آبادان

کد خبر : ۶۷۷۹۰۹

علیرضا محجوب گفت: با موافقت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درخواست اعمال ماده ۲۳۶ در خصوص عدم اجرای قانون توسط وزارت نفت به هیئت‌رئیسه مجلس داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا محجوب در گفتگو با ایلنا بیان داشت: اطلاعات داده شده به کمیسیون اجتماعی و کارگروه روابط کار مجلس توسط شرکت ملی نفت و پالایشگاه آبادان در خصوص بکارگیری استعدادها و نیروی کار منطقه، خوب بود، ولی پس از بررسیِ که انجام دادیم متوجه شدیم که فرصت اشتغال در آبادان، به دیگران داده شده و ما با این قانون‌گریزی برخورد می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: امروز همکاران ما برای بررسی این مسئله به آبادان سفر نمودند تا صحت یا عدم صحت آن گزارش را مشخص نمایند، متأسفانه روز گذشته از وزارت نفت با بنده تماس گرفتند که صلاح نیست به آبادان سفر کنید! پاسخ دادم که این جزو وظایف نمایندگان است که برای بررسی مسائل به هر منطقه‌ای که بخواهند بروند، اگر شما گزارشی که داده‌اید صحت داشته باشد، چرا نگران حضور نمایندگان در منطقه هستید؟.

محجوب افزود: بنابه به درخواست آقای مختار نماینده مردم آبادان در مجلس، ما در چارچوب آئین‌نامه داخلی، تقاضایی به هیئت‌رئیسه مجلس خواهیم داد تا تخلف مسئولین وزارت نفت از طریق مقامات قضایی پیگیری شود.

لازم به ذکر است که تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امروز دوشنبه شانزدهم مهرماه برای بررسی وضعیت اجرای قانون بکارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه آبادان، به این شهر سفر نموده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز