خبرگزاری کار ایران

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مسجد سلیمان گفت:

کشف انبار مملو از مواد غذایی در مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۶۵۵

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مسجد سلیمان گفت: ارزش ریالی کالاهای موجود در انبار شامل: برنج، روغن، انواع حبوبات، قند و شکر، چای، پوشک نوازاد و..... بالغ بر یکصد و پنجاه میلیون تومان در شهرستان مسجد سلیمان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، چراغی افزود: در گشت مشترک نیروی انتظامی و اداره صمت شهرستان مسجد سلیمان انباری مملو از کالاهای احتکار شده کشف گردید.

وی بیان کرد: طی روزهای آینده کالاهای کشف شده با هماهنگی اداره صمت شهرستان در فروشگاههای بزرگ و تعاونی های مصرف به فروش می رسد.

رئیس اداره تعزیرات مسجد سلیمان تصریح کرد: مطابق قانون و وفق مقررات موضوع پرونده مذکور به صورت فوق العاده مورد رسیدگی قرار می گیرد؛ و در فرجه قانونی رای صادر می گردد.

چراغی عنوان کرد: با همت نیروی انتظامی شهرستان مسجد سلیمان از خرداد ماه سال جاری تا کنون 5 انبار مضمون به احتکار کشف که سه انبار با توجه به بررسی های به عمل آمده از سوی کارشناسان اداره صمت، کالاهای آنها در سامانه جامع انبار سازمان صمت درج گردیده و یک فقره در دست بررسی بوده و انبار کشف شده فعلی علاوه بر اینکه کالاها در سامانه ثبت نگردیده متهم نیز فاقد پروانه کسب می باشد. 

وی اظهار کرد: انبار فعلا پلمپ گردیده و پس از بررسی کارشناسان اداره صمت در خصوص آن بخشی از کالاها که ضرورت آنها توسط مراجع ذی صلاح اعلام گردیده مطابق تخلف احتکار و در خصوص سایر کالاها برابر مجازات اخفاء و امتناء از عرضه کالا برخورد تعزیراتی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز