خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

نخستین پایگاه امداد و نجات ریلی کشور در اندیمشک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۰۷۹

نخستین پایگاه امداد و نجات ریلی کشور با حضور مسئولان استانی و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پیمان جهانگیری در آیین گشایش نخستین پایگاه امداد و نجات ریلی خوزستان، اظهار کرد: خدمات رسانی اورژانسی و امدادی بین راهی را از مهمترین مزیت های این طرح است و با راه اندازی این پایگاه به سایر مناطق نزدیک آن نیز خدمات رسانی خواهد شد.

وی با تقدیر از تلاش‌های جمعیت هلال احمر خوزستان در راه‌اندازی و تجهیز این پایگاه، افزود: در این طرح یک درزین با تجهیزات کامل و چند نفر کارشناس آموزش دیده، خدمات رسانی 24 ساعته خواهند داشت.

جهانگیری تصریح کرد: سخت گذر بودن و بروز حوادث در این مسیر خدمات رسانی فوری را با مشکل مواجه کرده بود که اجرای این طرح بخش زیادی از دغدغه مردم را مرتفع می کند.

وی بیان کرد: این پایگاه امداد ریلی با اعتبار پنج میلیارد ریال راه اندازی شده است و در حوزه راه آهن زاگرس خدمات رسانی می کند.

جهانگیری با اشاره به بعد مسافت روستاهای بخش الوار گرمسیری این شهرستان، یادآور شد: با توجه به اینکه مهمترین راه دسترسی مناطق حوزه راه آهن زاگرس از طریق خطوط ریلی است، اجرای این طرح ضروری بود.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: یک ساختمان کامل با نام خانه هلال نیز از سوی راه آهن زاگرس به طور دائم برای جایگاه ریلی در اختیار این طرح قرار داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز