خبرگزاری کار ایران

امروز جمعه صورت گرفت؛

تجمع کامیون داران دزفول برای رفع مشکلات خود

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۳۶۸

امروز جمعه ۶ مهرماه، حدود یکصد نفر از کامیون داران شهرستان دزفول با تجمع مقابل سندیکای کامیونداران خواستار رفع مشکلات خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دزفول، رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون و تریلر شهرستان دزفول در حاشیه این تجمع گفت: این شهرستان دین خود را بارها به کشور ادا کرده ولی اکنون مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است.

منصور جراح زاده افزود: بیش از ۱۰ سال است که کامیون داران به دنبال رفع مشکلات خود هستند؛ ولی متاسفانه اقدام عملی در این راستا انجام نشده و فقط وعده توخالی دریافت کرده اند.

وی اظهار داشت: شرکت های حمل و نقل با دلال بازی های خود حق کامیون داران را از نظر شرعی و قانونی ضایع می کنند و متاسفانه کسی یا نهادی با آنها برخورد نمی کند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون و تریلر شهرستان دزفول ادامه داد: برخی مشکلات کامیون داران دزفول مانند خرید لاستیک و قطعات در سطح کشور فراگیر است.

وی گفت: درآمد کامیون داران براساس ریال است ولی قیمت اجناس و قطعات حتی ایرانی براساس دلار تعیین می شوند که مسئولان اتاق اصناف باید در این خصوص پاسخ بدهند.

جراح زاده با اشاره به وجود بیش از یکهزار و ۳۰۰ کامیون در شهرستان دزفول افزود: برخی از این کامیون ها خدمات شهری هستند و به دلیل خدمات نگرفتن از دولت، بارنامه نمی گیرند. لذا شمارش و ثبت نمی شوند که این موضوع موجب کم شدن سهمیه سوخت و لاستیک شهرستان شده است.

وی با انتقاد از توزیع ناعادلانه بار و لاستیک اظهار داشت: مواردی در شهرستان وجود دارد که حق قانونی برای دریافت لاستیک دارند ولی هنوز سهمیه خود را دریافت نکرده اند و کسی در این خصوص پاسخگو نیست.

رئیس انجمن کامیون داران و تریلر شهرستان دزفول با بیان اینکه بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ کامیون در دزفول تردد دارند، افزود: دزفول تنها شهرستانی است که در شمال خوزستان خدمات حمل و نقل ارائه می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز